Gravid
_0704 Aprilbarn
  1. Otålig
    #1

    Gravid

    Hej tjejer. Jag vet inte om jag är helt rätt än. Kanske hör till mars, men jag tänkte häcka i båda grupperna ett tag.
    Jag heter Otålig ett tag, det är det jag gjort i snacket fbg.

    Jag fick ett plus i onsdags och är jätteglad. Men jag är väldigt rädd också för jag har en historia.

    Men hej i alla fall och hoppas vi blir många som stannar här.
  2. 1
    Gravid Hej tjejer. Jag vet inte om jag är helt rätt än. Kanske hör till mars, men jag tänkte häcka i båda grupperna ett tag.
    Jag heter Otålig ett tag, det är det jag gjort i snacket fbg.

    Jag fick ett plus i onsdags och är jätteglad. Men jag är väldigt rädd också för jag har en historia.

    Men hej i alla fall och hoppas vi blir många som stannar här.
  3. s m 2 på besök
    #2

    hej du!

    Vad gott att se dig här!

    Är själv 7 eller 8 dagar efter ÄL och känner mig jättegravid verkligen. ;)Nämen faktiskt fick jag nyss värsta illamåendeattacken så det bådar ju gott.

    Jag tror att allt kommer att gå bra för dig den här gången! Det är din tur nu! Du vet att jag håller mina tummar för dig så hårt det bara går.

    Stor kram! och så kanske jag också poppar in här endera dagen... vi får väl se...
  4. 2
    hej du! Vad gott att se dig här!

    Är själv 7 eller 8 dagar efter ÄL och känner mig jättegravid verkligen. ;)Nämen faktiskt fick jag nyss värsta illamåendeattacken så det bådar ju gott.

    Jag tror att allt kommer att gå bra för dig den här gången! Det är din tur nu! Du vet att jag håller mina tummar för dig så hårt det bara går.

    Stor kram! och så kanske jag också poppar in här endera dagen... vi får väl se...
  5. Otålig
    #3

    Hoppas verkligen

    att du kommer hit. Illamåendeattacken bådar ju gott som du säger. Jag fick magknip också. Inte ren mensvärk utan lite blandat med magknip. Och så svider bröstvårtorna.

    Jag håller verkligen tummarna för dig också. Jag är ju jätterädd. Springer på toa och kikar hela tiden. Hoppas jag kan slappna av någon gång.

    Många kramar
  6. 3
    Hoppas verkligen att du kommer hit. Illamåendeattacken bådar ju gott som du säger. Jag fick magknip också. Inte ren mensvärk utan lite blandat med magknip. Och så svider bröstvårtorna.

    Jag håller verkligen tummarna för dig också. Jag är ju jätterädd. Springer på toa och kikar hela tiden. Hoppas jag kan slappna av någon gång.

    Många kramar
  7. s m 2 på besök
    #4

    vul

    Det kommer säkert att kännas lite bättre efter du fått ett ultraljud. Du ska kanske göra ett vul?

    kram
  8. 4
    vul Det kommer säkert att kännas lite bättre efter du fått ett ultraljud. Du ska kanske göra ett vul?

    kram
  9. Otålig
    #5

    Ja

    jag kommer ju att hanteras som en riskgraviditet även om jag inte är det. Så jag tänker be om ett vul ganska snart bara för ett se att det sitter där det ska och inte är ett utomkveds, sen vill jag se hjärtat så fort det går osv. Hoppas detta ska lugna mig lite.

    Jag är ju glad, jätte, jätteglad. Och faktiskt lite lyckligt, vilket känns konstigt eftersom jag inte trodde jag skulle bli det igen.

    Har två bf, den 29/3 och den 2/4, så jag vet faktiskt inte vart jag hör hemma än.

    Hoppas så att du kommer hit, skulle kännas så bra att ha dig här.

    Kram
  10. 5
    Ja jag kommer ju att hanteras som en riskgraviditet även om jag inte är det. Så jag tänker be om ett vul ganska snart bara för ett se att det sitter där det ska och inte är ett utomkveds, sen vill jag se hjärtat så fort det går osv. Hoppas detta ska lugna mig lite.

    Jag är ju glad, jätte, jätteglad. Och faktiskt lite lyckligt, vilket känns konstigt eftersom jag inte trodde jag skulle bli det igen.

    Har två bf, den 29/3 och den 2/4, så jag vet faktiskt inte vart jag hör hemma än.

    Hoppas så att du kommer hit, skulle kännas så bra att ha dig här.

    Kram
  11. s m 2 på besök
    #6

    Hej igen!

    Har varit borta några dagar. Det låter bra att be om ett vul så snart som möjligt, som du skriver. Skönt att höra att din graviditet betraktas som en riskgraviditet. Du behöver ju verkligen lite extra support. Dessutom markerar ju vården att de gör allt för att du inte ska behöva råka ut för något igen.

    Vad mig beträffar är det spännande idag. Är med hjälp av ÄL-stickor och tempning kring ÄL rätt säker på att mensen kommer antingen ikväll eller i morgon om den kommer... Tycker också det skulle kännas jättebra att vara i samma grupp som du!

    kram
  12. 6
    Hej igen! Har varit borta några dagar. Det låter bra att be om ett vul så snart som möjligt, som du skriver. Skönt att höra att din graviditet betraktas som en riskgraviditet. Du behöver ju verkligen lite extra support. Dessutom markerar ju vården att de gör allt för att du inte ska behöva råka ut för något igen.

    Vad mig beträffar är det spännande idag. Är med hjälp av ÄL-stickor och tempning kring ÄL rätt säker på att mensen kommer antingen ikväll eller i morgon om den kommer... Tycker också det skulle kännas jättebra att vara i samma grupp som du!

    kram
  13. s m 2 på besök
    #7

    liten rättelse

    I morgon bitti, skulle jag skrivit. Har mensen inte kommit i morgon bitti så springer jag och köper ett test .
  14. 7
    liten rättelse I morgon bitti, skulle jag skrivit. Har mensen inte kommit i morgon bitti så springer jag och köper ett test .
  15. s m 2
    #8

    bidde inget

    Behövde inte köpa något test för imorse kom mensen. Precis innan jag skulle stiga upp. Så det blir inget april för min del. Trodde att jag hade en chans till i april, men nästa är förmodligen precis i början av maj.

    Är lite ledsen nu och en total pina för min familj. Sur och mensvärkig, men i morgon är det säkert bättre.

    Tråkigt att inte dela ankomstgrupp med dig, men jag ska kika in och titta till dig ibland!

    Kram
  16. 8
    bidde inget Behövde inte köpa något test för imorse kom mensen. Precis innan jag skulle stiga upp. Så det blir inget april för min del. Trodde att jag hade en chans till i april, men nästa är förmodligen precis i början av maj.

    Är lite ledsen nu och en total pina för min familj. Sur och mensvärkig, men i morgon är det säkert bättre.

    Tråkigt att inte dela ankomstgrupp med dig, men jag ska kika in och titta till dig ibland!

    Kram

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar