Skriker o skriker i panik
_0606 Junibarn
  1. Anne med V o V
    #1

    Skriker o skriker i panik

    Vincent skriker så fort jag lägger honom nån annanstans än selen.Han skriker så tårarna sprutar, verkligen i panik. Vad sjutton är det här???
    det kan ju inte vara smärta för då skulle han ävl skrika även i selen, eller????? usch känns obehagligt att se honom så här. han ser ut att kvävas, så mycket gråter han.
  2. 1
    Skriker o skriker i panik Vincent skriker så fort jag lägger honom nån annanstans än selen.Han skriker så tårarna sprutar, verkligen i panik. Vad sjutton är det här???
    det kan ju inte vara smärta för då skulle han ävl skrika även i selen, eller????? usch känns obehagligt att se honom så här. han ser ut att kvävas, så mycket gråter han.
  3. Mica *på besök*
    #2

    Närhetsbehov

    Låter som att han vill vara nära och vara med =)
    Höra hjärtslagen och känna lukter han känner igen.

    Om ni tycker att det är ok att ha honom i selen mycket så är det enligt mig det bästa. Jag tror inte att man kan \"skämma bort\" så små barn med närhet.

    Har ni någon sjal? Är ju ergonomiskt bra både för bebisen och föräldrarna. Ångrar att jag inte köpte en sådan då mina barn var bebisar.

    Blir lite bebissugen =)
  4. 2
    Närhetsbehov Låter som att han vill vara nära och vara med =)
    Höra hjärtslagen och känna lukter han känner igen.

    Om ni tycker att det är ok att ha honom i selen mycket så är det enligt mig det bästa. Jag tror inte att man kan \"skämma bort\" så små barn med närhet.

    Har ni någon sjal? Är ju ergonomiskt bra både för bebisen och föräldrarna. Ångrar att jag inte köpte en sådan då mina barn var bebisar.

    Blir lite bebissugen =)
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Säger som Mica

    Vincent behöver nog vara nära dig och därför vill han bara vara i selen. För att undvika panikskriken är nog det enklaste att bara acceptera det och låta honom bo i selen tills han protesterar och vill ned. Alla misslyckade försök att lägga honom någonannanstans stressar nog bara upp dig och honom ännu mer, och i onödan eftersom de ändå misslyckas.

    Jag rekommenderar också en sjal eftersom man orkar bära länge i en sådan och då kan han vara med dig när du jobbar. På så vis blir ni nog nöjdast båda två och slipper stressen. Vad tror du?

    mvh,
    Susanne
  6. 3
    Säger som Mica Vincent behöver nog vara nära dig och därför vill han bara vara i selen. För att undvika panikskriken är nog det enklaste att bara acceptera det och låta honom bo i selen tills han protesterar och vill ned. Alla misslyckade försök att lägga honom någonannanstans stressar nog bara upp dig och honom ännu mer, och i onödan eftersom de ändå misslyckas.

    Jag rekommenderar också en sjal eftersom man orkar bära länge i en sådan och då kan han vara med dig när du jobbar. På så vis blir ni nog nöjdast båda två och slipper stressen. Vad tror du?

    mvh,
    Susanne
  7. Anne med V o V
    #4

    köpt en sele idag

    jag köpte en babybjörn active idag- känns mycket bättre! bärsjal är inte min grej, jag har en ringsjal hemma men det funkar aldrig, utan vi blir båda jättestressade när vi försöker med den
    ni har rätt, jag ska ha honom nära nu när han vill det- sen kommer den dagen han inte ens går att krama . haha! tack för era svar!
  8. 4
    köpt en sele idag jag köpte en babybjörn active idag- känns mycket bättre! bärsjal är inte min grej, jag har en ringsjal hemma men det funkar aldrig, utan vi blir båda jättestressade när vi försöker med den
    ni har rätt, jag ska ha honom nära nu när han vill det- sen kommer den dagen han inte ens går att krama . haha! tack för era svar!

Liknande trådar

  1. Skriker???
    By Linda med Jonathan in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 15:23
  2. Skriker??
    By Linda med Jonathan in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 10:10
  3. Skriker...
    By Linda med Jonathan in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-04, 11:39
  4. Bara skriker och skriker på natten...
    By Fru Kanin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 08:33
  5. Skriker ni mkt?
    By Salander in forum Kärlek & relationer
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 23:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar