Samlingsinlägg igen *långt*
Vikt
  1. Sanna med Paula & Simon
    #1

    Samlingsinlägg igen *långt*

    Emelie & Léon 12/2: Grattis till ett så fint minus. 2,2 kg på en vecka, wow så duktig du är.

    trollis med 3: Grattis till minus. Hoppas du kommer iväg på gympan.

    Maria- 5,2: 0,3 kg är inte bara de är bra. Grattis till de minuset. Så sucka inte :o)

    Alyssa -1.2kg/25: Härligt att du minskat både på vågen och på måttbandet. Grattis till minuset.

    piluttan: Grattis till ditt minus och att du snart klarat skolstartsutmaningen. Kul!

    Elin: Grattis till ditt minus och vi tröttnar aldrig på dina positiva inlägg. MER sådant! Du är jätteduktig. Skönt att du slängt ut MOdifast du kan vitminska utan dom de har du gjort så bra innan.

    telina, -4,5 kg (av 34): Wow vilken viktminskning denna veckan. Grattis!

    Helena 17,8 kilo kvar: Nya friska tag så ska du se att de blir ett minus. Peppkramar

    Er som jag missat som fått ett plus MASSOR med varma peppkramar till er och ni som fått minus Grattis!

    Till alla: Vad skulla jag gjort utan er? Ni är ju ett gäng underbara tjejer som gör ett toppen jobb med viktminskning. Tack för att ni finns.

    Kram Sanna








  2. 1
    Samlingsinlägg igen *långt* Emelie & Léon 12/2: Grattis till ett så fint minus. 2,2 kg på en vecka, wow så duktig du är.

    trollis med 3: Grattis till minus. Hoppas du kommer iväg på gympan.

    Maria- 5,2: 0,3 kg är inte bara de är bra. Grattis till de minuset. Så sucka inte :o)

    Alyssa -1.2kg/25: Härligt att du minskat både på vågen och på måttbandet. Grattis till minuset.

    piluttan: Grattis till ditt minus och att du snart klarat skolstartsutmaningen. Kul!

    Elin: Grattis till ditt minus och vi tröttnar aldrig på dina positiva inlägg. MER sådant! Du är jätteduktig. Skönt att du slängt ut MOdifast du kan vitminska utan dom de har du gjort så bra innan.

    telina, -4,5 kg (av 34): Wow vilken viktminskning denna veckan. Grattis!

    Helena 17,8 kilo kvar: Nya friska tag så ska du se att de blir ett minus. Peppkramar

    Er som jag missat som fått ett plus MASSOR med varma peppkramar till er och ni som fått minus Grattis!

    Till alla: Vad skulla jag gjort utan er? Ni är ju ett gäng underbara tjejer som gör ett toppen jobb med viktminskning. Tack för att ni finns.

    Kram Sanna








  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    tack


    så jättemycket! =)
  4. 2
    tack
    så jättemycket! =)
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    tack Sanna =)

    Vad glad jag blev över att hitta mig där i ditt inlägg =).

    Jag ska verkligen försöka. första dagen har gått OK andtar jag. lite enformig med både lunch och middag samma , men jag hade inga rester att ta utav.

    Ta hand om dig!
    Och GRATTIS till ditt fina minus!!!

    Kramisar!
  6. 3
    tack Sanna =) Vad glad jag blev över att hitta mig där i ditt inlägg =).

    Jag ska verkligen försöka. första dagen har gått OK andtar jag. lite enformig med både lunch och middag samma , men jag hade inga rester att ta utav.

    Ta hand om dig!
    Och GRATTIS till ditt fina minus!!!

    Kramisar!

Liknande trådar

  1. Samlingsinlägg (långt)
    By gyllyan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 09:22
  2. Samlingsinlägg igen!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 23:09
  3. Hej igen Samlingsinlägg till flera
    By Ako med Marcus in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 11:28
  4. Läst ikapp igen + nåra samlingsinlägg
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 13:54
  5. Äntligen måndag.. Samlingsinlägg.. Långt..
    By Jensan med Love in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 10:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar