En hälsning från oss..
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    En hälsning från oss..

    Har inte hunnit skriva här så mycket, man är glad man har hunnit läsa emellanåt.
    Här går allt framåt, koliken lägger sig, pojkarna är underbara och livet känns underbart igen.
    Vi har hunnit med att både vara på Tosselilla, Skånes djurpark, ute med båten och dop på min mans 3 veckor långa semester. Allt har gått jättebra.
    Jag har denna vecka bestämt mig att jag trappar ner amningen eftersom de alltid kladdar om de ammar först, så de får först tillägg och är de inte nöjda där så ammar jag efter, känns mycket lugnare och skönare för oss alla. Det är ett jobbigt beslut eftersom jag hade velat helamma båda längre, men de är ju iallafall 4,5 månad. De väger precis under 7 kg båda två och följer sin kurva mer än väl. Dagarna flyter på bra, de äter var 3-4 timme, sover en stund därimellan och är lyckliga resten av tiden. Nätterna är över all förväntan, de får sitt sista mål vid 20.30-21.00, somnar nästan direkt och sover i ett sträck till 5-6 tiden, då räcker det oftast att stoppa om dem och sedan sover de en timme till.

    Nya foton finns i mitt album om ni vill se....
  2. 1
    En hälsning från oss.. Har inte hunnit skriva här så mycket, man är glad man har hunnit läsa emellanåt.
    Här går allt framåt, koliken lägger sig, pojkarna är underbara och livet känns underbart igen.
    Vi har hunnit med att både vara på Tosselilla, Skånes djurpark, ute med båten och dop på min mans 3 veckor långa semester. Allt har gått jättebra.
    Jag har denna vecka bestämt mig att jag trappar ner amningen eftersom de alltid kladdar om de ammar först, så de får först tillägg och är de inte nöjda där så ammar jag efter, känns mycket lugnare och skönare för oss alla. Det är ett jobbigt beslut eftersom jag hade velat helamma båda längre, men de är ju iallafall 4,5 månad. De väger precis under 7 kg båda två och följer sin kurva mer än väl. Dagarna flyter på bra, de äter var 3-4 timme, sover en stund därimellan och är lyckliga resten av tiden. Nätterna är över all förväntan, de får sitt sista mål vid 20.30-21.00, somnar nästan direkt och sover i ett sträck till 5-6 tiden, då räcker det oftast att stoppa om dem och sedan sover de en timme till.

    Nya foton finns i mitt album om ni vill se....
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Vad stora de har blivit

    och jättesöta. ja här går dagarna i ett med, och Amy äter nästan med prick 3 timmars mellanrum, men på kvällen kan det gå lite längre emellan.
  4. 2
    Vad stora de har blivit och jättesöta. ja här går dagarna i ett med, och Amy äter nästan med prick 3 timmars mellanrum, men på kvällen kan det gå lite längre emellan.

Liknande trådar

  1. Hälsning från HiB:
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 22:55
  2. En hälsning från mig!
    By Annika m M&V in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 09:00
  3. Hälsning från mig
    By Viktoria m F&E in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 11:29
  4. En hälsning från oss
    By Åsa med Erik & Tyra in forum _0307 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 10:00
  5. Hälsning från TT
    By daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 21:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar