Nu startar vi!
_0705 Majbarn
  1. 3an
    #1

    Nu startar vi!

    Åh, vad det känns spännande nu är vi helt överens om att start tillverkningen för att få en 3a, mysigt. Kram och lycka till på er andra som hoppas på en majbebis!!
  2. 1
    Nu startar vi! Åh, vad det känns spännande nu är vi helt överens om att start tillverkningen för att få en 3a, mysigt. Kram och lycka till på er andra som hoppas på en majbebis!!
  3. Hemlig 3:a
    #2

    hakar på

    nu minsann ska vi ha en 3:a, gärna i maj!!!!
    Lycka till du med!!!
  4. 2
    hakar på nu minsann ska vi ha en 3:a, gärna i maj!!!!
    Lycka till du med!!!
  5. 3an
    #3

    Kul, att ...

    det är fler som vill ha en 3a, Hoppas det tar sig på 1a försöket för båda oss;)
  6. 3
    Kul, att ... det är fler som vill ha en 3a, Hoppas det tar sig på 1a försöket för båda oss;)
  7. Kanske en trea?
    #4

    Vi oxå!

    Vi hoppas oxå på en trea =)
  8. 4
    Vi oxå! Vi hoppas oxå på en trea =)
  9. 3an
    #5

    Ännu...

    en till vad roligt, Lycka till och hoppas att v får följas åt här.
  10. 5
    Ännu... en till vad roligt, Lycka till och hoppas att v får följas åt här.
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6

    Å jag önskar mig....

    en femma högst av allt, mannen inte lika säker ännu ;o) Vi håller tummarna för varandra!
  12. 6
    Å jag önskar mig.... en femma högst av allt, mannen inte lika säker ännu ;o) Vi håller tummarna för varandra!
  13. Galadriel
    #7

    Vi med :-D

    jag tog ut spiralen idag och hoppas på ett snabbt resultat och en trea i maj. Mensen är beräknad till om en knapp vecka så sedan gäller det :-)
  14. 7
    Vi med :-D jag tog ut spiralen idag och hoppas på ett snabbt resultat och en trea i maj. Mensen är beräknad till om en knapp vecka så sedan gäller det :-)
  15. 3an
    #8

    Håller tummarna sten...

    hårt för att din man blir säker på att han inte kan stå emot en lite bebbe till;)
  16. 8
    Håller tummarna sten... hårt för att din man blir säker på att han inte kan stå emot en lite bebbe till;)
  17. 3an
    #9

    Spännande...

    vi blir några stycken som vill ha en 3a, kul. Då ligger vi ganska lika vi startar efter denna mens som beräknas ca den 31. Lycka till!!!
  18. 9
    Spännande... vi blir några stycken som vill ha en 3a, kul. Då ligger vi ganska lika vi startar efter denna mens som beräknas ca den 31. Lycka till!!!

Liknande trådar

  1. Startar om...
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 10:42
  2. NU startar vi
    By Trädgårdsmamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 09:33
  3. Mia startar upp...
    By Mia m.tre in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 17:51
  4. Då startar jag
    By Rabarber in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 06:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar