urk... jag är TRÖÖTT
_0703 Marsbarn
  1. NinnaA
    #1

    urk... jag är TRÖÖTT

    och mår lla, har ett barn sedan tidigare och då mådde jag prima hela tiden- varför nu? hade lixom varit bättre att vara trött och illamående när jag inte hade lillkillen. Vad gör ni mot illamåendet- finfina tips mottages gärna. Vill även meddela att jag ser ut som en uppsvälld ballong- sälstadiet here i come/am ...;) eller ;(
  2. 1
    urk... jag är TRÖÖTT och mår lla, har ett barn sedan tidigare och då mådde jag prima hela tiden- varför nu? hade lixom varit bättre att vara trött och illamående när jag inte hade lillkillen. Vad gör ni mot illamåendet- finfina tips mottages gärna. Vill även meddela att jag ser ut som en uppsvälld ballong- sälstadiet here i come/am ...;) eller ;(
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Trist

    Jag var trött i går men i dag är jag jättepigg. Har inga bra tips men hoppas att det snart går över.
  4. 2
    Trist Jag var trött i går men i dag är jag jättepigg. Har inga bra tips men hoppas att det snart går över.
  5. Skatan i väntan på nr3
    #3

    Känner igen mig

    förutom sälstadiet=o) Jag är så trött, men förhoppningsvis går det snart över och illamåendet också. Tyvärr har jag inga bra tips mot illamående. Äta ofta, helst innan du går upp ur sängen, ingen tung fet mat, ja det vanliga, men ingen bra huskur.

    kram
  6. 3
    Känner igen mig förutom sälstadiet=o) Jag är så trött, men förhoppningsvis går det snart över och illamåendet också. Tyvärr har jag inga bra tips mot illamående. Äta ofta, helst innan du går upp ur sängen, ingen tung fet mat, ja det vanliga, men ingen bra huskur.

    kram

Liknande trådar

  1. Tröött.. risig och en sån där magkänsla
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 19:58
  2. Tröött
    By SarahB in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 08:51
  3. söndagkväll. och jag är tröött
    By jenjen in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 22:15
  4. Tröött...
    By karinko in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 08:58
  5. Blir så tröött...
    By Susanne in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar