det går inte bra alls.
Vikt
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    det går inte bra alls.

    Vet inte om jag dricker för lite eller vad det är. Men jag stå5r tvärstill och har gjort i flera flera veckor nu. Inte ett endaste gram upp eller ner och ändå har jag inte ändrat nåt i min kost mot innan. Tycker detta är jättetrist nu och har nästan gett upp. HAr inte skrivit på länge här inne för jag känner att jag har inget att tillföra. Däremot har jag läst om alla era fina minus Grattis!!

    Nån som har några tips på vad som kan vara fel när det inte händer något med vikten? Eftersom jag är llite mer stillasittande nu än innan också så har jag även dragit ifrån en points i intaget. så nu äter jag 21 points om dagen i stället för 22, men det gör inte heller någon skillnad =(
  2. 1
    det går inte bra alls. Vet inte om jag dricker för lite eller vad det är. Men jag stå5r tvärstill och har gjort i flera flera veckor nu. Inte ett endaste gram upp eller ner och ändå har jag inte ändrat nåt i min kost mot innan. Tycker detta är jättetrist nu och har nästan gett upp. HAr inte skrivit på länge här inne för jag känner att jag har inget att tillföra. Däremot har jag läst om alla era fina minus Grattis!!

    Nån som har några tips på vad som kan vara fel när det inte händer något med vikten? Eftersom jag är llite mer stillasittande nu än innan också så har jag även dragit ifrån en points i intaget. så nu äter jag 21 points om dagen i stället för 22, men det gör inte heller någon skillnad =(
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Hmm

    Skriv en vanlig matdag här så ska jag försöka tipsa dig om jag kan. Skriv också om du tränar, när, vad och hur länge.
  4. 2
    Hmm Skriv en vanlig matdag här så ska jag försöka tipsa dig om jag kan. Skriv också om du tränar, när, vad och hur länge.
  5. Rabarber
    #3

    Det kan ha många orsaker

    men en kanske är för att du inte motionerar så mycket längre. Du kan ju även se till att vara extra duktig med att väga och mäta maten och skriva upp ALLT. Ibland kan det hjälpa.

    Vet att det är många som stått still i flera veckor och det är tufft. Men håll ut, jag är övertygad om att din viktminskning fortsätter snart.
  6. 3
    Det kan ha många orsaker men en kanske är för att du inte motionerar så mycket längre. Du kan ju även se till att vara extra duktig med att väga och mäta maten och skriva upp ALLT. Ibland kan det hjälpa.

    Vet att det är många som stått still i flera veckor och det är tufft. Men håll ut, jag är övertygad om att din viktminskning fortsätter snart.
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4

    När jag gick på VV...

    så var ett tips till de som hamnade på en \"platå\", att se över intaget av alla \"gratis\" grejer. Hur mycket frukt äter du? Hur mycket pasta och potatis äter du för dina 3-4 points (eller hur många det nu är). Dessa saker innehåller en massa kalorier och kan bromsa viktminskningen om man äter FÖR mycket.

    I dessa varma tider får du ett gott råd till ;-)
    Drick drick drick!
  8. 4
    När jag gick på VV... så var ett tips till de som hamnade på en \"platå\", att se över intaget av alla \"gratis\" grejer. Hur mycket frukt äter du? Hur mycket pasta och potatis äter du för dina 3-4 points (eller hur många det nu är). Dessa saker innehåller en massa kalorier och kan bromsa viktminskningen om man äter FÖR mycket.

    I dessa varma tider får du ett gott råd till ;-)
    Drick drick drick!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Får du in fett...

    på det antal points du äter? Det kan vara orsaken till det. När jag åt 18 points förra viktresan så åt jag en halv avocado om dagen för att vara säker på att jag fick i mig bra fetter.

    Trist med platå.
  10. 5
    Får du in fett... på det antal points du äter? Det kan vara orsaken till det. När jag åt 18 points förra viktresan så åt jag en halv avocado om dagen för att vara säker på att jag fick i mig bra fetter.

    Trist med platå.
  11. Rabarber
    #6

    Tänkte på en sak på väg till jobbet

    ja - du poppade upp i mina tankar - varför inte komma hit när du står still. Du skriver att du inte har så mycket att tillföra. Men ... i mina ögon har alla något att tillföra - även när man inte går ner i vikt. Uppgångar och plattåer är ju också bra att få höra om. Och för din del med - jag lovar att om du skriver om dina problem så får du hjälp och stöd. Kom hit lite oftare - vi behöver dig med.
  12. 6
    Tänkte på en sak på väg till jobbet ja - du poppade upp i mina tankar - varför inte komma hit när du står still. Du skriver att du inte har så mycket att tillföra. Men ... i mina ögon har alla något att tillföra - även när man inte går ner i vikt. Uppgångar och plattåer är ju också bra att få höra om. Och för din del med - jag lovar att om du skriver om dina problem så får du hjälp och stöd. Kom hit lite oftare - vi behöver dig med.

Liknande trådar

  1. Är inte alls på G just nu
    By *Camilla* in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 17:34
  2. Nej, jag har inte alls PMS
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 20:11
  3. inte kul alls....
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 14:58
  4. Inte alls kul
    By sensitive in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 19:23
  5. KOm på att vi inte alls kan
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 03:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar