Jag har också nåt att berätta :o)
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Jag har också nåt att berätta :o)

    Pamela har blivit \"tvillingsyster\".... och lillasyster... Har träffat en ny och det funkar jättebra. Han har en dotter som är lika gammal som Pamela och dom är precis som jättegoa systrar..leker jättebra med varann. Han har också en 13årig dotter men henne ska jag träffa första gången denna vecka.. Jag är så lycklig. Det kan inte bli bättre än så här.
  2. 1
    Jag har också nåt att berätta :o) Pamela har blivit \"tvillingsyster\".... och lillasyster... Har träffat en ny och det funkar jättebra. Han har en dotter som är lika gammal som Pamela och dom är precis som jättegoa systrar..leker jättebra med varann. Han har också en 13årig dotter men henne ska jag träffa första gången denna vecka.. Jag är så lycklig. Det kan inte bli bättre än så här.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Åh mysigt!

    Men åh vad mysigt! Grattis till fyndet och vad roligt att barnen leker så bra! :-)
  4. 2
    Åh mysigt! Men åh vad mysigt! Grattis till fyndet och vad roligt att barnen leker så bra! :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Åh vad roligt

    att höra - så mysigt att vara nykär, och extra bonus med jämngammal \"syrra\"! Grattis till dig - eller lalihopa.
    Lycka till med 13-åringen - såna kan ju vara något knepiga har jag hört :)
  6. 3
    Åh vad roligt att höra - så mysigt att vara nykär, och extra bonus med jämngammal \"syrra\"! Grattis till dig - eller lalihopa.
    Lycka till med 13-åringen - såna kan ju vara något knepiga har jag hört :)
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Kom igen nu bebisen!

    Ä men kom igen nu då Vernes bebis! *knuffar lite lätt*
  8. 4
    Kom igen nu bebisen! Ä men kom igen nu då Vernes bebis! *knuffar lite lätt*
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Hm

    han verkar inte lyssna - men tack för försöket ;)
  10. 5
    Hm han verkar inte lyssna - men tack för försöket ;)
  11. Mizen_m_två
    #6

    Vad kul

    Underbart att höra att du har träffat en ny och att det dessutom fungerar så bra mellan barnen!!! Stort grattis och lycka till.
  12. 6
    Vad kul Underbart att höra att du har träffat en ny och att det dessutom fungerar så bra mellan barnen!!! Stort grattis och lycka till.
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7

    Vad roligt

    både för dig och Pamela.

    Lycka till!

    Malin :-)
  14. 7
    Vad roligt både för dig och Pamela.

    Lycka till!

    Malin :-)
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8

    Mysigt...

    ... både att vara kär igen och att Pamela har fått en \"syster\". Kul att det funkar så bra. Hoppas arr det går lika bra med stora tjejen.

    Vad härligt att höra att du är lycklig! Grattis!
  16. 8
    Mysigt... ... både att vara kär igen och att Pamela har fått en \"syster\". Kul att det funkar så bra. Hoppas arr det går lika bra med stora tjejen.

    Vad härligt att höra att du är lycklig! Grattis!
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9

    Vad roligt!

    Jag hoppas att kärleken består, att flickorna fortsätter att ha jättekul tillsammans och att mötet med 13-åringen går bra!!!
  18. 9
    Vad roligt! Jag hoppas att kärleken består, att flickorna fortsätter att ha jättekul tillsammans och att mötet med 13-åringen går bra!!!
  19. Medlem sedan
    Feb 2000
    #10

    Vad roligt att höra Sofia!

    Kul att du återigen hittat nån att dela glädje o sorgämnen med. Bor han i närheten? Jättekul tycker jag och vad kul att det funkar så bra med \"tvillingsyrran\". :) Lycka till!!
  20. 10
    Vad roligt att höra Sofia! Kul att du återigen hittat nån att dela glädje o sorgämnen med. Bor han i närheten? Jättekul tycker jag och vad kul att det funkar så bra med \"tvillingsyrran\". :) Lycka till!!
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11

    Tack för alla lyckönskningar!

    Nä Heidi... Han bor inte i närheten... i de södra förorterna.... och fel pendeltåg dessutom....*grr*

    Men vad gör det? Jag är lycklig och han med. Allt blir bara bättre och bättre.. fast han skrämde slag på mig när han nämde lite förbigående om \"när vi skaffat en lillebror...\" Fast det är klart.. som jag sa till min jobbarkompis.. Det skulle va kul att få känna hur det är att skaffa barn och vara gravid med någon man verkligen vill ha barn med och det inte bara blev så...
  22. 11
    Tack för alla lyckönskningar! Nä Heidi... Han bor inte i närheten... i de södra förorterna.... och fel pendeltåg dessutom....*grr*

    Men vad gör det? Jag är lycklig och han med. Allt blir bara bättre och bättre.. fast han skrämde slag på mig när han nämde lite förbigående om \"när vi skaffat en lillebror...\" Fast det är klart.. som jag sa till min jobbarkompis.. Det skulle va kul att få känna hur det är att skaffa barn och vara gravid med någon man verkligen vill ha barn med och det inte bara blev så...

Liknande trådar

  1. Skulle också berätta
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-23, 10:08
  2. Måste berätta för er också,
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 13:19
  3. Vill också berätta...
    By j med 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-15, 21:29
  4. Vill också berätta! UL
    By Fiarv in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 20:03
  5. Måste också berätta om
    By -Mian- in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 17:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar