När kupa potatisen?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    När kupa potatisen?

    vår potatis har inte blommat än. Vete sjutton om det är nåt fel. När ska den kupas?
  2. 1
    När kupa potatisen? vår potatis har inte blommat än. Vete sjutton om det är nåt fel. När ska den kupas?
  3. Medlem sedan
    Feb 1998
    #2

    Potatis kupar

    man hela tiden. Det är ju för att inte knölarna ska komma ovan jord och bli gröna.

    Det är kanske sen potatis, då blommar den ju senare.
  4. 2
    Potatis kupar man hela tiden. Det är ju för att inte knölarna ska komma ovan jord och bli gröna.

    Det är kanske sen potatis, då blommar den ju senare.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    potatis utan blommning?

    jag gick ut och kupade och då såg jag att det kommit potatis. Kan man ta upp den utan att den har blommat el har den blommat och vi har missat det?
  6. 3
    potatis utan blommning? jag gick ut och kupade och då såg jag att det kommit potatis. Kan man ta upp den utan att den har blommat el har den blommat och vi har missat det?
  7. Medlem sedan
    Feb 1998
    #4

    Javisst kan

    du det. Plocka upp ett stånd till middag och se hur det ser ut. Man behöver ju inte plocka upp allt på en gång, den står sig mycket bättre i landet än vad den gör någon annanstans.
  8. 4
    Javisst kan du det. Plocka upp ett stånd till middag och se hur det ser ut. Man behöver ju inte plocka upp allt på en gång, den står sig mycket bättre i landet än vad den gör någon annanstans.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5

    När vi köpte potatis...

    såg jag att det fanns en sort som inte blommade så det kanske är en sån du har.
  10. 5
    När vi köpte potatis... såg jag att det fanns en sort som inte blommade så det kanske är en sån du har.
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    drog upp ett stånd

    inte var det mycket potatis men 4-5 stycken iaf. Ser ut som mandelpotatis, nästan. Ja det kanske är en oblommande. Kul att det kommit iaf:D.
  12. 6
    drog upp ett stånd inte var det mycket potatis men 4-5 stycken iaf. Ser ut som mandelpotatis, nästan. Ja det kanske är en oblommande. Kul att det kommit iaf:D.

Liknande trådar

  1. 13 år och F-kupa!!!
    By Anonym in forum Tonåringar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-04, 01:19
  2. Kupa av rosorna ??
    By Ann 74 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 16:48
  3. D eller B-kupa??
    By englamandarin in forum Sex & erotik
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 00:10
  4. 85 k-kupa på 13 kg
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 17:14
  5. En E-kupa å en C-kupa
    By Anna T2 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 18:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar