gör ett nytt försök
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    gör ett nytt försök

    Hade en liten tjej på 1,5 i knät som INTE tyckte ja skulle skriva nåt inläg här men i min iver över att äntligen fått + så vill ja få in ett hallå här fort som attan. Har haft det väldigt oregelbundet sen mensen kom tillbaka i maj då ja sluta amma o trodde de skulle ta mycket längre tid för Hedda att få syskon (för vi kämpade lite med henne) men som ja har räknat nu enligt aff så blir bf 27 mars. Sen får vi väl se. Första gången blev ja flyttad från 9 dec till 22 till att hon kom den 4 jan.. Ville bara skriva hej iaf o hoppas att ja kan stanna här.

    Det är jag som är signaturen tr nedanför för ja va på väg att skriva tror sen tryckte tjejen på enter o så gick inlägget iväg =)
  2. 1
    gör ett nytt försök Hade en liten tjej på 1,5 i knät som INTE tyckte ja skulle skriva nåt inläg här men i min iver över att äntligen fått + så vill ja få in ett hallå här fort som attan. Har haft det väldigt oregelbundet sen mensen kom tillbaka i maj då ja sluta amma o trodde de skulle ta mycket längre tid för Hedda att få syskon (för vi kämpade lite med henne) men som ja har räknat nu enligt aff så blir bf 27 mars. Sen får vi väl se. Första gången blev ja flyttad från 9 dec till 22 till att hon kom den 4 jan.. Ville bara skriva hej iaf o hoppas att ja kan stanna här.

    Det är jag som är signaturen tr nedanför för ja va på väg att skriva tror sen tryckte tjejen på enter o så gick inlägget iväg =)
  3. Filifjonkan
    #2

    hihi

    låter som en typisk 1,5-åring du har :)
    GRATTIS till plusset och välkommen till oss! Jag är en blivande trebarnsmor (om allt går vägen) som har bf 21/3. Graviditeten var helt oplanerad så jag är fortfarande lite chockad :)
    Vad roligt att det lyckades så snabbt för er. Min gynekolog sa en gång att kroppen är väldigt mottaglig för en ny graviditet när man fått barn (typ inom några år) så det är väl det som hänt er :)
    kram
  4. 2
    hihi låter som en typisk 1,5-åring du har :)
    GRATTIS till plusset och välkommen till oss! Jag är en blivande trebarnsmor (om allt går vägen) som har bf 21/3. Graviditeten var helt oplanerad så jag är fortfarande lite chockad :)
    Vad roligt att det lyckades så snabbt för er. Min gynekolog sa en gång att kroppen är väldigt mottaglig för en ny graviditet när man fått barn (typ inom några år) så det är väl det som hänt er :)
    kram
  5. Natten
    #3

    haha

    de små klåfingriga ##%%%&&

    grattis
  6. 3
    haha de små klåfingriga ##%%%&&

    grattis
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Hehe

    Välkommen hit och grattis till pluset! Jag väntar också mitt andra barn, har en 3-årig pojk sedan tidigare.
  8. 4
    Hehe Välkommen hit och grattis till pluset! Jag väntar också mitt andra barn, har en 3-årig pojk sedan tidigare.
  9. Otålig bf 31/3
    #5

    Grattis och välkommen

    hit. Roligt med fler som får plus. Jag är 34 år och väntar mitt andra barn.
  10. 5
    Grattis och välkommen hit. Roligt med fler som får plus. Jag är 34 år och väntar mitt andra barn.

Liknande trådar

  1. Nytt försök! :)
    By taataam in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-16, 21:43
  2. Nytt försök
    By inez in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 08:51
  3. Nytt försök
    By Elle sprutdag 7 in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 19:51
  4. Gör ett nytt försök
    By Trött och ilsken mamma in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 08:19
  5. nytt försök...
    By KarinE in forum _0405 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 07:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar