hur många barn..
Ur barnamun
  1. marianne4
    #1

    hur många barn..

    En sommar kväll på väg hem från en picknik kommer ärendet barn upp. Min man och jag har 4 barn och på skoj frågade jag den älsta pojken (då 13 år) hur många barn han skulle ha. Ett, svarade han. Frågan gick över till lilla syster 6 år. -\"Minst 8!\" svarade hon. Jag och min man pustade och log. Du då?, frågade vi minstingen,4 år. Han ser jätte förvånat på oss och svarar -\"Barn?? jag ska inte ha barn, jag ska ha grävmaskin!\"
  2. 1
    hur många barn.. En sommar kväll på väg hem från en picknik kommer ärendet barn upp. Min man och jag har 4 barn och på skoj frågade jag den älsta pojken (då 13 år) hur många barn han skulle ha. Ett, svarade han. Frågan gick över till lilla syster 6 år. -\"Minst 8!\" svarade hon. Jag och min man pustade och log. Du då?, frågade vi minstingen,4 år. Han ser jätte förvånat på oss och svarar -\"Barn?? jag ska inte ha barn, jag ska ha grävmaskin!\"
  3. Sofia med wilma
    #2

    HA HA

    ja en grävmaskin kräver kanske inte lika mycke som ett barn! ha ha ha rolig unge=)
  4. 2
    HA HA ja en grävmaskin kräver kanske inte lika mycke som ett barn! ha ha ha rolig unge=)

Liknande trådar

  1. Många barn?
    By Mimmi Mus in forum Mammasnack
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 10:37
  2. Inga barn-många barn
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:31
  3. Hur många barn får man ha
    By anonymt namn in forum Barn som yrke
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 19:26
  4. många barn
    By pysslan in forum Många barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 09:32
  5. 3 barn -för många???
    By 2-barnsmamman in forum Många barn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar