Vad menas med att ta vab
Vårdbidrag/försäkringar
  1. P
    #1

    Vad menas med att ta vab

    för läkarbesök inom vårdbidraget? Vi har fått brev från fk handläggare för ett första möte, det står att de antingen kan komma hit, eller vi dit eller så kan det tas per telefon, vilket tycker ni varit bäst? Brukar handläggaren vilja träffa barnet? Vår pojke kan inte hantera ett besök borta, men här hemma skulle det gå, men det är ju omöjligt att sitta och prata i lugn och ro då. Hur har ni gjort?
  2. 1
    Vad menas med att ta vab för läkarbesök inom vårdbidraget? Vi har fått brev från fk handläggare för ett första möte, det står att de antingen kan komma hit, eller vi dit eller så kan det tas per telefon, vilket tycker ni varit bäst? Brukar handläggaren vilja träffa barnet? Vår pojke kan inte hantera ett besök borta, men här hemma skulle det gå, men det är ju omöjligt att sitta och prata i lugn och ro då. Hur har ni gjort?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Jag har

    inlagt i vårdbidraget så att jag inte får ta ut vab för besök som gäller min sons funktionshinder t ex habbesök. Jag får istället högre vb. Om han är sjuk så får jag ut vab som vanligt. Jag är vanligtvis borta från jobbet 1-2 dagar i månaden för såna möten.
  4. 2
    Jag har inlagt i vårdbidraget så att jag inte får ta ut vab för besök som gäller min sons funktionshinder t ex habbesök. Jag får istället högre vb. Om han är sjuk så får jag ut vab som vanligt. Jag är vanligtvis borta från jobbet 1-2 dagar i månaden för såna möten.

Liknande trådar

  1. Vad menas?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 22:46
  2. Vad menas med...
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 14:27
  3. vad menas med
    By maddan in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 17:01
  4. Vad menas
    By a in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 18:43
  5. Vad menas med
    By Mia in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar