Jag lever!
Många barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Jag lever!

    Hej på er alla mammor! Hoppas ni har haft det bra i sommar. Jag börjar komma tillbaka till ett fungerade liv barnen börjar dagis/fritids till veckan och jag själv börjar jobba vecka 32 ska faktiskt bli skönt. Det går upp och ner hela tiden fortfarande. Men för det mesta går det ganska bra. Jag har fått klart med barnpensioner till barnen och nu vet jag att vi kommer kunna bo kvar om vi vill. Det är jobbigt att vara ensam stående mamma med 4 barn och jag har sammanlagt varit barn ledig 8 timmar på hela sommaren. Så gissa om jag kommer tycka att det blir skönt när jag lämnar dem på dagis på måndag. Jag har träffat en man! redan tänker de flesta kanske men jag vet vad jag vill och framtiden vet man ju inget om. Han har två barn så i sommar har vi varit många när vi träffats *ler*
  2. 1
    Jag lever! Hej på er alla mammor! Hoppas ni har haft det bra i sommar. Jag börjar komma tillbaka till ett fungerade liv barnen börjar dagis/fritids till veckan och jag själv börjar jobba vecka 32 ska faktiskt bli skönt. Det går upp och ner hela tiden fortfarande. Men för det mesta går det ganska bra. Jag har fått klart med barnpensioner till barnen och nu vet jag att vi kommer kunna bo kvar om vi vill. Det är jobbigt att vara ensam stående mamma med 4 barn och jag har sammanlagt varit barn ledig 8 timmar på hela sommaren. Så gissa om jag kommer tycka att det blir skönt när jag lämnar dem på dagis på måndag. Jag har träffat en man! redan tänker de flesta kanske men jag vet vad jag vill och framtiden vet man ju inget om. Han har två barn så i sommar har vi varit många när vi träffats *ler*
  3. Soliga Li
    #2

    Hej...

    Välkommen tillbaka!
    Vad uuunderbart att du träffat någon vännen!
    Vad glad jag blir för din skull!
    Önskar dig allt gott!
  4. 2
    Hej... Välkommen tillbaka!
    Vad uuunderbart att du träffat någon vännen!
    Vad glad jag blir för din skull!
    Önskar dig allt gott!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Va skönt att höra

    ifån dig och att du verkar må bra och träffat någon! Tänker mycket på dig och önskar dig allt gott. Ta hand om dig och de dina, nu är ni ju riktigt många!
    Kramar från Anna
  6. 3
    Va skönt att höra ifån dig och att du verkar må bra och träffat någon! Tänker mycket på dig och önskar dig allt gott. Ta hand om dig och de dina, nu är ni ju riktigt många!
    Kramar från Anna
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4

    Hej

    har tänkt en del på dig, skönt att höra att det går framåt och mysigt att du träffat någon. Tänk inte att det är för tidigt, för med facit i hand så vet man ju inte vad livet har i beredskap.
    Ta vara på dig, vännen!

    Kram
  8. 4
    Hej har tänkt en del på dig, skönt att höra att det går framåt och mysigt att du träffat någon. Tänk inte att det är för tidigt, för med facit i hand så vet man ju inte vad livet har i beredskap.
    Ta vara på dig, vännen!

    Kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Kul att se dig

    här med! Sköt om dig!
  10. 5
    Kul att se dig här med! Sköt om dig!
  11. 71:an Nika
    #6

    Har tänkt på dig!

    Vad skönt att höra att det ändå känns bra för dig. Jag önskar dig verkligen lycka till i framtiden.
  12. 6
    Har tänkt på dig! Vad skönt att höra att det ändå känns bra för dig. Jag önskar dig verkligen lycka till i framtiden.
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7

    Kul!

    Kul att du träffat någon! Tidigt eller inte är inte upp till någon annan än dig. Är det rätt så är inte tiden fel!

    Glad att du har det ok.
  14. 7
    Kul! Kul att du träffat någon! Tidigt eller inte är inte upp till någon annan än dig. Är det rätt så är inte tiden fel!

    Glad att du har det ok.
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    Vad kul att höra från dig.

    Vi är nog många här som tänkt på dig ! Vad roligt att du träffat någon. Ingen annan än du kan avgöra när det är rätt med ett nytt förhållande.
    Sköt om dig !
  16. 8
    Vad kul att höra från dig. Vi är nog många här som tänkt på dig ! Vad roligt att du träffat någon. Ingen annan än du kan avgöra när det är rätt med ett nytt förhållande.
    Sköt om dig !
  17. Medlem sedan
    May 2002
    #9

    Tänkt på dig...

    ...oj vad jag tänkt på dig och vad skönt att höra att du mår okej! Förstår att du längtar till dagis och skolstart för att komma tillbaka till rutiner osv. Och kul att du träffat någon.
    Allt gott till dig!
  18. 9
    Tänkt på dig... ...oj vad jag tänkt på dig och vad skönt att höra att du mår okej! Förstår att du längtar till dagis och skolstart för att komma tillbaka till rutiner osv. Och kul att du träffat någon.
    Allt gott till dig!
  19. Medlem sedan
    Jul 2000
    #10

    Kul att se

    dig här igen.
    Jag har precis som de andra också tänkt på dig. Kul att du har träffat en ny och det är bara du själv som kan avgöra när det känns rätt.
    Lycka till nu!
    Kram
  20. 10
    Kul att se dig här igen.
    Jag har precis som de andra också tänkt på dig. Kul att du har träffat en ny och det är bara du själv som kan avgöra när det känns rätt.
    Lycka till nu!
    Kram
  21. Medlem sedan
    Dec 1999
    #11

    Hej!

    Har tänkt mycket på dej och barnen. Känns bra att veta att du har träffat någon att dela glädje och bekymmer med. Bry dej inte om vad folk tänker utan var glad för att han dök upp när du säkert behövde det mest:)
  22. 11
    Hej! Har tänkt mycket på dej och barnen. Känns bra att veta att du har träffat någon att dela glädje och bekymmer med. Bry dej inte om vad folk tänker utan var glad för att han dök upp när du säkert behövde det mest:)
  23. Medlem sedan
    Feb 2003
    #12

    Kram till dig/er!

    Har oxå tänkt mycket på dig (körde ner genom Värmland i somras) o undrat hur det har gått för er. Skönt att allt börjar \"rätta\" till sig efter allt. Å lycka till med nya mannen, känns det rätt för dig så är det ju bra!
  24. 12
    Kram till dig/er! Har oxå tänkt mycket på dig (körde ner genom Värmland i somras) o undrat hur det har gått för er. Skönt att allt börjar \"rätta\" till sig efter allt. Å lycka till med nya mannen, känns det rätt för dig så är det ju bra!
  25. Medlem sedan
    Oct 1998
    #13

    Hej...

    Jag har tänkt på dig och undrat hur du och din familj har det. Vad underbart att du har mött kärleken igen. Som sagt, morgondagen vet man inget om. Många kramar!
  26. 13
    Hej... Jag har tänkt på dig och undrat hur du och din familj har det. Vad underbart att du har mött kärleken igen. Som sagt, morgondagen vet man inget om. Många kramar!
  27. Medlem sedan
    Sep 2005
    #14

    Hej Pillan!

    Har tänkt mycket på dig. Skönt att det börjar ordna sig för dig.
    Grattis till den nya mannen. Man behöver all stöd man kan få.
  28. 14
    Hej Pillan! Har tänkt mycket på dig. Skönt att det börjar ordna sig för dig.
    Grattis till den nya mannen. Man behöver all stöd man kan få.

Liknande trådar

  1. Jag lever... ;)
    By Ninna77 in forum _1106 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 10:08
  2. De lever!
    By Kumikameli in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 16:29
  3. Lever
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 05:35
  4. Jag lever
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 14:43
  5. HON LEVER!!
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar