Har tjuvkikat lite
_0704 Aprilbarn
  1. Naturelle bf 5/4
    #1

    Har tjuvkikat lite

    inne i ankomst mars, och tänk vad mycket det redan har hänt där! Fast om en månad sitter väl de nygravida i ankomst maj och tjuvkikar på oss i stället, :-)!
  2. 1
    Har tjuvkikat lite inne i ankomst mars, och tänk vad mycket det redan har hänt där! Fast om en månad sitter väl de nygravida i ankomst maj och tjuvkikar på oss i stället, :-)!
  3. Marre
    #2

    hihi...

    tänk va tiden går fort... har nog inte riktigt fattat att jag är gravid än heller.. ibland är de så himla klart å ibland blir jag allels nämen är jag... :) Hoppas vi blir några fler så småningom oxå.. :) å jag tycker det är såå svårt att hålla det hemligt.. vill ju berätta för alla.. :)
  4. 2
    hihi... tänk va tiden går fort... har nog inte riktigt fattat att jag är gravid än heller.. ibland är de så himla klart å ibland blir jag allels nämen är jag... :) Hoppas vi blir några fler så småningom oxå.. :) å jag tycker det är såå svårt att hålla det hemligt.. vill ju berätta för alla.. :)

Liknande trådar

  1. Har tjuvkikat!
    By johi in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 20:59
  2. Tjuvkikat!
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 13:54
  3. Vi har tjuvkikat
    By Kristina med 3 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:18
  4. Tjuvkikat
    By ~Susanna~ in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:08
  5. tjuvkikat
    By mia-b in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 04:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar