Hej! Ny här...
_0704 Aprilbarn
  1. Nellie
    #1

    Hej! Ny här...

    Testade plus imorse :) Dock ett rätt svagt plus men det syns väl (ska testa igen om några dagar). Har en son som är 2 år och 8 månader.

    Har haft lite oregelbundna menscykler men jag tror att bf blir runt den 7/4 om allt går bra!
  2. 1
    Hej! Ny här... Testade plus imorse :) Dock ett rätt svagt plus men det syns väl (ska testa igen om några dagar). Har en son som är 2 år och 8 månader.

    Har haft lite oregelbundna menscykler men jag tror att bf blir runt den 7/4 om allt går bra!
  3. Marre
    #2

    Grattis å välkommen hit.. :)

    skoj med fler här.. jag har bf den 5 april tror jag.. har en dotter på 9 månader nu så det blir tätt mellan dem.
  4. 2
    Grattis å välkommen hit.. :) skoj med fler här.. jag har bf den 5 april tror jag.. har en dotter på 9 månader nu så det blir tätt mellan dem.
  5. Nellie
    #3

    Tack!

    Jag kan inte riktigt förstå att det är sant. Jag känner mig väldigt ogravid förutom att jag har molvärk vilket är vanligt vad jag kommer ihåg från förra gången. Brösten ömmar inte ens som de brukar innan vanlig mens men det kommer väl :)

    Hur känner ni er andra ? Vad har ni för gravkänningar?
  6. 3
    Tack! Jag kan inte riktigt förstå att det är sant. Jag känner mig väldigt ogravid förutom att jag har molvärk vilket är vanligt vad jag kommer ihåg från förra gången. Brösten ömmar inte ens som de brukar innan vanlig mens men det kommer väl :)

    Hur känner ni er andra ? Vad har ni för gravkänningar?
  7. Marre
    #4

    jag har molvärk

    och lite ömma bröst.. få se vad som kommer här näst.
  8. 4
    jag har molvärk och lite ömma bröst.. få se vad som kommer här näst.
  9. Naturelle bf 5/4
    #5

    Grattis!

    Jag har också haft molvärk lite från och till, mest de första två veckorns efter ÄL, nu känner jag inte så mycket längre. Men det brukar gå i vågor, det gjorde det åtminstone sist. Välkommen!
  10. 5
    Grattis! Jag har också haft molvärk lite från och till, mest de första två veckorns efter ÄL, nu känner jag inte så mycket längre. Men det brukar gå i vågor, det gjorde det åtminstone sist. Välkommen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar