Ny här!
_0704 Aprilbarn
  1. Anna m.03:a
    #1

    Ny här!

    Idag har jag testat positivt:-) Är lite anonym än så länge men kan berätta att jag har en dotter på snart 3 år och bor i norr. Har nyligen blivit diagnostiserad trolig Endometrios och skulle göra en titthålsoperation i september men \"slipper\" det nu när jag blivit gravid. Trodde att det skulle ta jättelång tid att bli gravid med denna diagnos men det \"tog\" sig på fjärde försöket *lycklig*

    Nu hoppas jag bara att den lille/lilla vill vara kvar i magen.

    Lycka till!
  2. 1
    Ny här! Idag har jag testat positivt:-) Är lite anonym än så länge men kan berätta att jag har en dotter på snart 3 år och bor i norr. Har nyligen blivit diagnostiserad trolig Endometrios och skulle göra en titthålsoperation i september men \"slipper\" det nu när jag blivit gravid. Trodde att det skulle ta jättelång tid att bli gravid med denna diagnos men det \"tog\" sig på fjärde försöket *lycklig*

    Nu hoppas jag bara att den lille/lilla vill vara kvar i magen.

    Lycka till!
  3. Nellie
    #2

    Grattis!

    Och välkommen hit. Testade också + imorse! Vilket blir ditt bf?
  4. 2
    Grattis! Och välkommen hit. Testade också + imorse! Vilket blir ditt bf?
  5. Anna m.03:a
    #3

    Det blir nog

    11/4, jag har kort menscykel så det är nog därför jag redan fick ett plus:-)

    Grattis själv!
  6. 3
    Det blir nog 11/4, jag har kort menscykel så det är nog därför jag redan fick ett plus:-)

    Grattis själv!
  7. Naturelle bf 5/4
    #4

    Grattis!

    Och välkommen! Jag hoppas att alla småttingar får vara kvar i magarna så där 8 månader till... :-)
  8. 4
    Grattis! Och välkommen! Jag hoppas att alla småttingar får vara kvar i magarna så där 8 månader till... :-)
  9. Anna m.03:a
    #5

    Tack! *imt*

    v
  10. 5
    Tack! *imt* v
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar