Trött
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Trött

    Här har den stora tröttheten satt in, känns som om jag inte sovit på 3 dygn och skulle helst sova 20 timmar om dygnet. Men det är härligt med symtom man känner igen, hoppas bara att illamåendet håller sig borta ett tag till
  2. 1
    Trött Här har den stora tröttheten satt in, känns som om jag inte sovit på 3 dygn och skulle helst sova 20 timmar om dygnet. Men det är härligt med symtom man känner igen, hoppas bara att illamåendet håller sig borta ett tag till
  3. Naturelle bf 5/4
    #2

    Ja...

    jag känner mig också tröttare än vanligt, skulle jag bara få chansen skulle jag sova lååång middag varje dag, :-). Nu har jag dock fått erbjudande om att hjälpa till lite i min kompis restaurang på kvällstid ( har aldrig jobbat i restaurang förut! ) och det gör ju inte att jag blir piggare direkt...
  4. 2
    Ja... jag känner mig också tröttare än vanligt, skulle jag bara få chansen skulle jag sova lååång middag varje dag, :-). Nu har jag dock fått erbjudande om att hjälpa till lite i min kompis restaurang på kvällstid ( har aldrig jobbat i restaurang förut! ) och det gör ju inte att jag blir piggare direkt...

Liknande trådar

  1. Trött, trött & åter trött... GNÄLL
    By ung77 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 10:10
  2. Trött, trött, trött - vill ha ledigt nu!
    By raekan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 15:33
  3. Trött trött trött o åter trött
    By hanname in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 12:37
  4. Trött, trött!!! (gnälligt och lång)
    By cecilianig in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 15:20
  5. trött trött och stressad mamma, kvinna
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 21:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar