Ansluter mig till plussarna!!!
_0704 Aprilbarn
  1. Pixie
    #1

    Ansluter mig till plussarna!!!

    Gjorde ett första test i fredags tre dagar innan IM eftersom jag höll på att spy över en skinkmacka. Vi fick ett svagt, svagt plus och även om jag bedyrade att svagt också räknar ville maken bara kalla mig \"gravidish\" tills jag hade visat upp ett starkare plus ;-). Det gjorde jag idag! Men jag kommer nog att inhandla ett set tester till bara för att ha när det här känns för overkligt. Å andra sidan mår jag illa hela tiden idag så det är ju inte så att jag är tveksam. Men skulle det gå över (vilket jag hoppas lite grann) så behöver jag nog stickor!!
    Långt och svamligt blev det här. Presenterar mig lite längre fram när det verkar som det här inte är en övegående \"bacill\".
  2. 1
    Ansluter mig till plussarna!!! Gjorde ett första test i fredags tre dagar innan IM eftersom jag höll på att spy över en skinkmacka. Vi fick ett svagt, svagt plus och även om jag bedyrade att svagt också räknar ville maken bara kalla mig \"gravidish\" tills jag hade visat upp ett starkare plus ;-). Det gjorde jag idag! Men jag kommer nog att inhandla ett set tester till bara för att ha när det här känns för overkligt. Å andra sidan mår jag illa hela tiden idag så det är ju inte så att jag är tveksam. Men skulle det gå över (vilket jag hoppas lite grann) så behöver jag nog stickor!!
    Långt och svamligt blev det här. Presenterar mig lite längre fram när det verkar som det här inte är en övegående \"bacill\".
  3. Naturelle bf 5/4
    #2

    :-D

    Det är knappast någon tvekan om att du hör hemma här! Grattis till alla plus och välkommen hit!
  4. 2
    :-D Det är knappast någon tvekan om att du hör hemma här! Grattis till alla plus och välkommen hit!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Grattis!!!

    Och välkommen till oss:-)!
  6. 3
    Grattis!!! Och välkommen till oss:-)!
  7. Nellie
    #4

    Grattis

    Och välkommen! Kul att vi börjar bli fler nu :)
  8. 4
    Grattis Och välkommen! Kul att vi börjar bli fler nu :)

Liknande trådar

  1. Ansluter till er
    By Vivi in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-29, 20:30
  2. En till som ansluter sig
    By Resan in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-27, 18:03
  3. fråga till plussarna
    By anonymt namn in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 20:38
  4. en till ansluter sig
    By Mrs M in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 11:12
  5. Hör nu till plussarna..
    By Zara +1 dag in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 07:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar