Hur knäpp kan man bli?
_0704 Aprilbarn
  1. Pixie
    #1

    Hur knäpp kan man bli?

    Vågar ju inte riktigt tro att det här är sant och ömsom intalar jag mig själv att ta en dag i taget och ömsom planerar jag barnrum och sneglar på vagnar. Idag var jag och köpte ett till gravtest för att ha när tveksamheten slår till, men på vägen från Apoteket hamnade jag på P&P rea och hittade en jättefin mammatröja för halva priset som jag bara inte kunde låta bli att köpa!! Dessutom hade jag fått en alldeles för liten påse på Apoteket så när jag ska betala trillat Grav-testet ut lite på disken!!!! Hon i kassan måste tor att jag var galen! Fast det är jag kanske också?
  2. 1
    Hur knäpp kan man bli? Vågar ju inte riktigt tro att det här är sant och ömsom intalar jag mig själv att ta en dag i taget och ömsom planerar jag barnrum och sneglar på vagnar. Idag var jag och köpte ett till gravtest för att ha när tveksamheten slår till, men på vägen från Apoteket hamnade jag på P&P rea och hittade en jättefin mammatröja för halva priset som jag bara inte kunde låta bli att köpa!! Dessutom hade jag fått en alldeles för liten påse på Apoteket så när jag ska betala trillat Grav-testet ut lite på disken!!!! Hon i kassan måste tor att jag var galen! Fast det är jag kanske också?
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    hehehe..

    Jag ska erkänna att jag också handlat mammatröjor redan. Köpte 3 för samma pris som 2 på PoP, det kan man ju inte missa. Det är så sällan det är REA på mammakläder så jag tänkte nu ska jag slå till;-)
  4. 2
    hehehe.. Jag ska erkänna att jag också handlat mammatröjor redan. Köpte 3 för samma pris som 2 på PoP, det kan man ju inte missa. Det är så sällan det är REA på mammakläder så jag tänkte nu ska jag slå till;-)
  5. mamma mu
    #3

    inte knäpp

    jag tittade på bebiskläder i ÅRATAL innan jag fick mitt första barn....
  6. 3
    inte knäpp jag tittade på bebiskläder i ÅRATAL innan jag fick mitt första barn....
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4

    har oxå köpt 2 mamma plagg redan..

    1 innan jag ens visste att jag var gravid, det är en svart klänning från lindex som bara är såå snygg tänkte att jag köper den för jag SKA ju ha fler barn nångång.. :) och sen har jag köpt en svart tröja på pop rean.. Var i sthlm i går, där hade de massor av mammakläder på rean på pop hade velat köpa mer..
  8. 4
    har oxå köpt 2 mamma plagg redan.. 1 innan jag ens visste att jag var gravid, det är en svart klänning från lindex som bara är såå snygg tänkte att jag köper den för jag SKA ju ha fler barn nångång.. :) och sen har jag köpt en svart tröja på pop rean.. Var i sthlm i går, där hade de massor av mammakläder på rean på pop hade velat köpa mer..

Liknande trådar

  1. jag är nog knäpp....
    By xaramia in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-25, 11:15
  2. Jag är knäpp!
    By Marie_AOA in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 00:31
  3. Jag är knäpp.
    By *Shine* in forum _0907 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 07:16
  4. Är jag knäpp?
    By e-l-m-l in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 13:59
  5. jag är knäpp
    By sannah smurff in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar