skor i vinter
Småbarn
  1. Anna
    #1

    skor i vinter

    kikade för skojs skull på kavats hemseida, Deras kängor finns fr strl 19 (12,9 cm) Dotterns fot är 10,3. Finns det inte mindre? Behöver varma skor då dottern börjar på dagis nästa vecka. Visserligen behöver hon ju inte kängorna nu *S* Men min fråga är vilka märken gör små vinterskor?
  2. 1
    skor i vinter kikade för skojs skull på kavats hemseida, Deras kängor finns fr strl 19 (12,9 cm) Dotterns fot är 10,3. Finns det inte mindre? Behöver varma skor då dottern börjar på dagis nästa vecka. Visserligen behöver hon ju inte kängorna nu *S* Men min fråga är vilka märken gör små vinterskor?
  3. Nissa
    #2

    Men om dotterns fot är...

    .. 10,3 cm och man ska lägga till minst 1,5 cm så blir det 11,8. Det är visserligen ytterligare en cm kvar till skomåttet, men det är också ett halvår tills skon verkligen behövs.

    Kavat tycker jag brukar vara ganska stora i storlekarna, så nästan vilket annat märke som helst i stl 19 borde vara rätt.
  4. 2
    Men om dotterns fot är... .. 10,3 cm och man ska lägga till minst 1,5 cm så blir det 11,8. Det är visserligen ytterligare en cm kvar till skomåttet, men det är också ett halvår tills skon verkligen behövs.

    Kavat tycker jag brukar vara ganska stora i storlekarna, så nästan vilket annat märke som helst i stl 19 borde vara rätt.
  5. Line
    #3

    annars kan man ju..

    lägga i en sula till att börja med, så kan man vara säker på att skon räcker hela vintern och en bit in på våren! :-)
  6. 3
    annars kan man ju.. lägga i en sula till att börja med, så kan man vara säker på att skon räcker hela vintern och en bit in på våren! :-)
  7. Anna
    #4

    jag tror

    visserligen att foten växer några mm till skon skall användas. Men där jag bor brukar inte vinter komma i jan, utan kanske i okt, nov. Med andra ord tre månader. Får kika runt och titta på andra märken
  8. 4
    jag tror visserligen att foten växer några mm till skon skall användas. Men där jag bor brukar inte vinter komma i jan, utan kanske i okt, nov. Med andra ord tre månader. Får kika runt och titta på andra märken
  9. Anna
    #5

    åh

    det tänkte jag inte på *S* Tack för det smarta tipset
  10. 5
    åh det tänkte jag inte på *S* Tack för det smarta tipset
  11. Line
    #6

    så lite så :-)

    jag kan verkligen rekommendera Kavat skorna, vi har haft kavat som första skor och köper dem fortf till mina barn. (15 mån och 4 år).
  12. 6
    så lite så :-) jag kan verkligen rekommendera Kavat skorna, vi har haft kavat som första skor och köper dem fortf till mina barn. (15 mån och 4 år).

Liknande trådar

  1. Skor i vinter?
    By CarolinaK in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 09:37
  2. Vinter skor?
    By fossa in forum Småbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 12:02
  3. Vinter skor??
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 09:12
  4. Vinter skor - HJälp!!
    By Martha m H-05 & M-07 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 16:07
  5. Vinter-skor
    By Lilla gumman in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar