Ryggmärgsbråck
Ryggmärgsbråck
  1. Helene_
    #1

    Ryggmärgsbråck

    Hejsan!
    Jag har en dotter född -96 med ryggmärgsbråck. Hon har stora problem med inlärning m.m. Skulle vilja komma i kontakt med andra familjen för att kunna bolla problem m.m med. Skulle bli jätte glad om du/ni mailade till oss!
  2. 1
    Ryggmärgsbråck Hejsan!
    Jag har en dotter född -96 med ryggmärgsbråck. Hon har stora problem med inlärning m.m. Skulle vilja komma i kontakt med andra familjen för att kunna bolla problem m.m med. Skulle bli jätte glad om du/ni mailade till oss!
  3. Helene_
    #2

    Mailadressen finns här

  4. 2
    Mailadressen finns här [email protected]
  5. carolina32
    #3

    Maja -96

    Hej!

    Vi har en dotter som heter Maja som är född 96. Hon har också jobbigt iskolan. Just nu är det fullt pådrag, med logopedgrupp, speciallärare mm. Har ett möte på onsdag den 22/11 med skolan. Det känns som att skolan inte förstår problemet. Skriv gärna till mig :[email protected] u.
  6. 3
    Maja -96 Hej!

    Vi har en dotter som heter Maja som är född 96. Hon har också jobbigt iskolan. Just nu är det fullt pådrag, med logopedgrupp, speciallärare mm. Har ett möte på onsdag den 22/11 med skolan. Det känns som att skolan inte förstår problemet. Skriv gärna till mig :[email protected] u.

Liknande trådar

  1. ryggmärgsbråck
    By mammajohi in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 17:12
  2. ryggmärgsbråck
    By mammajohi in forum Flerhandikapp
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 11:11
  3. Ryggmärgsbråck vid fvp?
    By Jenny_ in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 16:00
  4. Kan kaniner få ryggmärgsbråck?
    By Kanina in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 17:38
  5. ryggmärgsbråck
    By annab in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 12:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar