kikar in här
_02 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    kikar in här

    hos er, har en tjej som är född 31/3-02 men har inte varit inne här förrut. Har även en son juni-03 och en tredje på väg... så mest håller jag till inne på ankomst november-06. Så tjingeling på er!
  2. 1
    kikar in här hos er, har en tjej som är född 31/3-02 men har inte varit inne här förrut. Har även en son juni-03 och en tredje på väg... så mest håller jag till inne på ankomst november-06. Så tjingeling på er!
  3. Marie med A-02 och T-04
    #2

    Har en född 30/3 -02

    så det passar väl bra att vara lite här! Jag förstår att det blir mycket bestyr och lite tid över med tre. Går det bra med två små och gravid?
  4. 2
    Har en född 30/3 -02 så det passar väl bra att vara lite här! Jag förstår att det blir mycket bestyr och lite tid över med tre. Går det bra med två små och gravid?
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3

    Jodå

    en så länge hänger jag med i svängarna, men snart är man ju inte lika rörlig längre. Men dom är rätt snälla faktiskt, eftersom det är tätt mellan dom (nästan 15 månader) så leker och roar dom varandra nästan hela tiden... fast ett och annat tjuvnyp slinker ju in ibland också :).
  6. 3
    Jodå en så länge hänger jag med i svängarna, men snart är man ju inte lika rörlig längre. Men dom är rätt snälla faktiskt, eftersom det är tätt mellan dom (nästan 15 månader) så leker och roar dom varandra nästan hela tiden... fast ett och annat tjuvnyp slinker ju in ibland också :).

Liknande trådar

  1. Kikar på
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 08:40
  2. kikar in
    By warren in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 22:29
  3. kikar in
    By warren in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 10:29
  4. Kikar in....
    By Brittis & Rasmuz in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 15:15
  5. Kikar in
    By Mackan in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 17:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar