lång väntan...
_0705 Majbarn
  1. Hemlig 3:a
    #1

    lång väntan...

    och hoppas verkligen att det ska gå vägen denna gång!!
    För nu är bebissuget så stooooort!!!!
  2. 1
    lång väntan... och hoppas verkligen att det ska gå vägen denna gång!!
    För nu är bebissuget så stooooort!!!!
  3. 3an
    #2

    Ja...

    denna väntan innan man kan börja försöka är hemsk, sitter här med värsta niagarafallet, önskar det skulle ta slut snart. Börjar bli så där så jag inte kan tänka på något annat än bebisar magar och jag läser massor på nätet om graviditet. Så nu behöver jag inte tveka på min vilja i alla fall. Är också jätte SUGEN.
  4. 2
    Ja... denna väntan innan man kan börja försöka är hemsk, sitter här med värsta niagarafallet, önskar det skulle ta slut snart. Börjar bli så där så jag inte kan tänka på något annat än bebisar magar och jag läser massor på nätet om graviditet. Så nu behöver jag inte tveka på min vilja i alla fall. Är också jätte SUGEN.
  5. Hemlig 3:a
    #3

    det låter som jag!!

    exakt sådär är jag också!! Hoppas verkligen att det ska gå, för annars vet jag inte hur jag kommer att må!!
  6. 3
    det låter som jag!! exakt sådär är jag också!! Hoppas verkligen att det ska gå, för annars vet jag inte hur jag kommer att må!!
  7. 3an
    #4

    Nej, usch..

    vill inte ens tänka tanken att det inte skulle gå. Men vi får peppa varnadra om det dröjer, det är ju det som är så bra med aff, man är aldrig ensam.
  8. 4
    Nej, usch.. vill inte ens tänka tanken att det inte skulle gå. Men vi får peppa varnadra om det dröjer, det är ju det som är så bra med aff, man är aldrig ensam.
  9. Hemlig 3:a
    #5

    just det

    vi måste verkligen stötta varndra och det är det som är kanonbra med aff!! :-)
  10. 5
    just det vi måste verkligen stötta varndra och det är det som är kanonbra med aff!! :-)

Liknande trådar

  1. Väntan är lång.....
    By lola70 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 15:31
  2. Lång väntan
    By Anonym in forum _1105 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 07:42
  3. Lång väntan....
    By Tvilum in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 19:55
  4. lång väntan....(OT)
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 08:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar