förbannade mig!
Ordet är fritt
  1. morsan
    #1

    förbannade mig!

    hur dum får man bli? jag har alltid gått o runt o sagt att har man gift sig o skaffat barn får man stå ut tills man dör. bah. tror ni inte att jag efter 9 år m karl möter en snygging som är intresserad av mig? jajamän. kommer jag ihåg vad jag alltid sagt? näpp.
    nej nu måste jag gå o slå mig själv i skallen tills snyggingen är bortglömd.
  2. 1
    förbannade mig! hur dum får man bli? jag har alltid gått o runt o sagt att har man gift sig o skaffat barn får man stå ut tills man dör. bah. tror ni inte att jag efter 9 år m karl möter en snygging som är intresserad av mig? jajamän. kommer jag ihåg vad jag alltid sagt? näpp.
    nej nu måste jag gå o slå mig själv i skallen tills snyggingen är bortglömd.
  3. Nissa
    #2

    Stå ut???

    För vems skull ska man \"stå ut\"? Om du menar för barnens skull så tror jag itne att de vill ha en förälder som är förgrämd och bitter.
    Men visst, kan du glömma snyggningen genom att banka dig i skallen ett par gånger så var han kanske inte så himla bra ändå. Och SJÄLVKLART ska man kämpa för sitt förhållande om man har barn gemensamt, men det finns gränser där med.

    Var smickrad över uppmärksamheten och kom ihåg att man får läsa på menyn, bara man inte beställer.
  4. 2
    Stå ut??? För vems skull ska man \"stå ut\"? Om du menar för barnens skull så tror jag itne att de vill ha en förälder som är förgrämd och bitter.
    Men visst, kan du glömma snyggningen genom att banka dig i skallen ett par gånger så var han kanske inte så himla bra ändå. Och SJÄLVKLART ska man kämpa för sitt förhållande om man har barn gemensamt, men det finns gränser där med.

    Var smickrad över uppmärksamheten och kom ihåg att man får läsa på menyn, bara man inte beställer.

Liknande trådar

  1. Förbannade ex..
    By Förbannad mamma in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-03-20, 21:09
  2. Förbannade oro!
    By zaphira in forum Ensamförälder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 23:29
  3. förbannade
    By anonymt namn in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 09:41
  4. förbannade Fk
    By samandra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 10:37
  5. Förbannade fk som
    By Thelma in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar