Imorgon bitti tidigt tidigt..
Efter Svårt att bli gravid/IVF
  1. Marmelad
    #1

    Imorgon bitti tidigt tidigt..

    ...åker jag och maken till Köpenhamn och semestrar litegrann. Och kollar in bebisen på 3D-UL. Åh, det ska bli så himla mysigt! Ska njuta ordentligt av vår sista barnfria semester på gud vet hur många år *asg*.
  2. 1
    Imorgon bitti tidigt tidigt.. ...åker jag och maken till Köpenhamn och semestrar litegrann. Och kollar in bebisen på 3D-UL. Åh, det ska bli så himla mysigt! Ska njuta ordentligt av vår sista barnfria semester på gud vet hur många år *asg*.
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Åh, vad mysigt...

    ..och spännande!!
    Jag antar att ni även får reda på vem den lill* i magen är också? Eller har jag fel? ;-)
    Låter jättespännande och ha det nu så jättemysigt!

    Kram och så ser jag fram emot en rapport sen!
  4. 2
    Åh, vad mysigt... ..och spännande!!
    Jag antar att ni även får reda på vem den lill* i magen är också? Eller har jag fel? ;-)
    Låter jättespännande och ha det nu så jättemysigt!

    Kram och så ser jag fram emot en rapport sen!
  5. Anonym
    #3

    Vad mysigt och spännande!

    Lova att rapportera sedan för jag är så nyfiken. Lite sugen på ett 3D-ul och jag tror att Köpenhamn ligger närmast för oss i så fall.

    Kram
  6. 3
    Vad mysigt och spännande! Lova att rapportera sedan för jag är så nyfiken. Lite sugen på ett 3D-ul och jag tror att Köpenhamn ligger närmast för oss i så fall.

    Kram
  7. Marmelad
    #4

    Maken vill fråga...

    ..vad det är för sort, och jag har sagt att det får han väl då om han är så nedrans nyfiken *S*. Hoppas bara vi förstår danskan ordentligt ;-)

    Kram!
  8. 4
    Maken vill fråga... ..vad det är för sort, och jag har sagt att det får han väl då om han är så nedrans nyfiken *S*. Hoppas bara vi förstår danskan ordentligt ;-)

    Kram!
  9. Marmelad
    #5

    Jahadå..

    ..rapport kommer! Jag tar med datorn ner så jag kanske rapporterar redan på tågresan hem (SJ är ju så modernt numera så det finns internetuppkoppling *S*).

    Alla skäl till att åka till Köpenhamn är bra tycker jag :-).

    Kram
  10. 5
    Jahadå.. ..rapport kommer! Jag tar med datorn ner så jag kanske rapporterar redan på tågresan hem (SJ är ju så modernt numera så det finns internetuppkoppling *S*).

    Alla skäl till att åka till Köpenhamn är bra tycker jag :-).

    Kram
  11. Fuksen
    #6

    oh, vad spännande!

    som sagt, alla skäl till att åka till k-hamn är goda, men ert är nog extra gott.
    önskar god sikt då ;-)
  12. 6
    oh, vad spännande! som sagt, alla skäl till att åka till k-hamn är goda, men ert är nog extra gott.
    önskar god sikt då ;-)
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Ha det bra!

    Det låter spännande med 3D-UL! Hoppas att ni får fina bilder.
  14. 7
    Ha det bra! Det låter spännande med 3D-UL! Hoppas att ni får fina bilder.
  15. Marmelad
    #8

    Ja..

    ...vi får väl hoppas att bebisen vill visa upp sig ordentligt också så det blir en bra film :-). En liten linslus får man väl hoppas det är som bor i magen *skrattar*
  16. 8
    Ja.. ...vi får väl hoppas att bebisen vill visa upp sig ordentligt också så det blir en bra film :-). En liten linslus får man väl hoppas det är som bor i magen *skrattar*
  17. Marmelad
    #9

    Spännande värre!

    Hoppas också att jag förstår vad de säger, att de pratar lååååångsamt och tydligt och undviker krångliga danska ord och att räkna *skrattar*
  18. 9
    Spännande värre! Hoppas också att jag förstår vad de säger, att de pratar lååååångsamt och tydligt och undviker krångliga danska ord och att räkna *skrattar*
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    Åh så spännande!

    Tycker det verkar så himla häftigt att kolla in bebis med 3D! :D Njuut på både av det och semestern!

    Kram
  20. 10
    Åh så spännande! Tycker det verkar så himla häftigt att kolla in bebis med 3D! :D Njuut på både av det och semestern!

    Kram
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11

    Ååhh!

    Vad häftigt! Ha en toppensemester! :-)
  22. 11
    Ååhh! Vad häftigt! Ha en toppensemester! :-)
  23. Medlem sedan
    Dec 1999
    #12

    Mysigt

    ha en riktigt härlig semester och hoppas ni får många fina bilder
    KRAM
  24. 12
    Mysigt ha en riktigt härlig semester och hoppas ni får många fina bilder
    KRAM
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13

    Vad härligt...

    att se sin lilla på 3D-UL! Hoppas du får fina bilder som du kan lägga hit på AFF för beundran.
    Kram
  26. 13
    Vad härligt... att se sin lilla på 3D-UL! Hoppas du får fina bilder som du kan lägga hit på AFF för beundran.
    Kram

Liknande trådar

  1. Tidigt i morgon bitti när ni sover....
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 19:07
  2. Tidigt imorgon åker Filippa
    By Linda & Filippa+Måns in forum _01 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 13:24
  3. Saga vaknar nog tidigt imorgon
    By Linda m. 4 barn in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 22:10
  4. tidigt i morgon bitti
    By Helene Noella Moltas in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 08:02
  5. Tidigt imorgon
    By madridemma in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 23:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar