hej allihopa!!
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    hej allihopa!!

    har inte varit inne här så mycket, men jag läser ibland. Kan ju börj amed att den 26 augusti gifter jag mig , min man (blivande) överssaskade mig i juni med att fria så nu i augusti blir det av , så jag har lite att göra men de e kul.
    Sedan för att uppdatera när det gäller Angelina så går hon sedan än månad tillbaks alldeles själv. Hon kan säga mamma, pappa , titta . där, hej , hejdå.
    Hon växer så det knakar. Vet inte riktigt vad hon väger el hur lång hon är men hon drar stl 80 i kläder.Hoppas det är bra med alla er andra och stort GRATTIS till er som fyller el har fyllt!!! kram....
  2. 1
    hej allihopa!! har inte varit inne här så mycket, men jag läser ibland. Kan ju börj amed att den 26 augusti gifter jag mig , min man (blivande) överssaskade mig i juni med att fria så nu i augusti blir det av , så jag har lite att göra men de e kul.
    Sedan för att uppdatera när det gäller Angelina så går hon sedan än månad tillbaks alldeles själv. Hon kan säga mamma, pappa , titta . där, hej , hejdå.
    Hon växer så det knakar. Vet inte riktigt vad hon väger el hur lång hon är men hon drar stl 80 i kläder.Hoppas det är bra med alla er andra och stort GRATTIS till er som fyller el har fyllt!!! kram....
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Hej Wompan!

    Vad roligt att ni ska gifta er! Förstår att du kan ha lite att pyssla med då. Roligt att höra att ni mår bra och att Angelina är uppe och knallar. Märta knallar inte alls än men lång är hon, drar också 80 snart 86...

    Kram
  4. 2
    Hej Wompan! Vad roligt att ni ska gifta er! Förstår att du kan ha lite att pyssla med då. Roligt att höra att ni mår bra och att Angelina är uppe och knallar. Märta knallar inte alls än men lång är hon, drar också 80 snart 86...

    Kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Grattis till det blivande...

    fruskapet *ler*. Jag hoppas själv på att hamna där \"snart\" ;) Men av erfarenhet vet jag att det lär dröja. Vi firar 10 år som förlovade på nyårsafton i år *skratt* så det är synd o säga att vi haft någon brådska.
    Kram
  6. 3
    Grattis till det blivande... fruskapet *ler*. Jag hoppas själv på att hamna där \"snart\" ;) Men av erfarenhet vet jag att det lär dröja. Vi firar 10 år som förlovade på nyårsafton i år *skratt* så det är synd o säga att vi haft någon brådska.
    Kram
  7. Wompan m tre
    #4

    haha ..

    säg inte det , jag hade inte alls förväntat mig detta här och nu. Men oohh så glad jag blev , men hjälp vad mycket som ska ordnas. det stora är inte så jobbigt men alla detaljer. Lycka till och så ska du se att du får stå brud fortare än vad du tror =))
    Kram..
  8. 4
    haha .. säg inte det , jag hade inte alls förväntat mig detta här och nu. Men oohh så glad jag blev , men hjälp vad mycket som ska ordnas. det stora är inte så jobbigt men alla detaljer. Lycka till och så ska du se att du får stå brud fortare än vad du tror =))
    Kram..
  9. Wompan m tre
    #5

    ja det

    ska bli kul, känns lite overkligt bara. Ja dom små liven är inte så små längre även om Angelina alltid kommar att vara lilla bebisen för mig och övriga familjen. Hoppas att altt e bra med er oxå!!?

    Kram!!
  10. 5
    ja det ska bli kul, känns lite overkligt bara. Ja dom små liven är inte så små längre även om Angelina alltid kommar att vara lilla bebisen för mig och övriga familjen. Hoppas att altt e bra med er oxå!!?

    Kram!!
  11. Medlem sedan
    Jun 1998
    #6

    Vet preciiis hur det känns

    Vi har också varit förlovade i 10 år, fast vi firade decenniet den 14/2. Då t.o.m. friade jag i radio, men blev det nåt av det??!! Nähädå. Får väl leva i synd ett tag till *muttrar*.
  12. 6
    Vet preciiis hur det känns Vi har också varit förlovade i 10 år, fast vi firade decenniet den 14/2. Då t.o.m. friade jag i radio, men blev det nåt av det??!! Nähädå. Får väl leva i synd ett tag till *muttrar*.
  13. Medlem sedan
    Jun 1998
    #7

    Grattis till

    att få bli fru och heja Angelina.

    Kram

  14. 7
    Grattis till att få bli fru och heja Angelina.

    Kram

  15. Wompan m tre
    #8

    tack..

    hoppas att det e bra med er oxå?! Du får väl fria p tv den här gången då;) då kanske han ser o fattar vinken... =))))) lycka till!!!

    Kram
  16. 8
    tack.. hoppas att det e bra med er oxå?! Du får väl fria p tv den här gången då;) då kanske han ser o fattar vinken... =))))) lycka till!!!

    Kram
  17. Medlem sedan
    Sep 1999
    #9

    Vad roligt!

    Hoppas ni får en riktigt rolig och minnesvärd dag! Stort grattis i förskott!
  18. 9
    Vad roligt! Hoppas ni får en riktigt rolig och minnesvärd dag! Stort grattis i förskott!
  19. Medlem sedan
    Jul 2002
    #10

    Härligt

    grattis till bröllopet. Vad underbart.

    KRAM!
  20. 10
    Härligt grattis till bröllopet. Vad underbart.

    KRAM!

Liknande trådar

  1. Hej allihopa!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 16:39
  2. Hej då allihopa!!!
    By Poppy68 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 05:33
  3. hej allihopa
    By -Jenn- in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 05:31
  4. Hej allihopa
    By ~JENN~ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 22:06
  5. Hej allihopa!
    By * Tess * in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar