Ni nygifta, (eller ni andra med) :)
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Ni nygifta, (eller ni andra med) :)

    vilken bröllops present uppskattades mest?

    Är bjuden på bröllop till en gammal barndomskompis som jag träffat väldigt sällan på senare år, så jag vet inte så mycket om vad hon tycker om och så längre. Har aldrig ens träffat brudgummen :O) Ska bli spännande.
    Klädkoden är högtidsdräkt och en lång önskelista finns på NK. Vi är totalfattiga för tillfället och har lagt ut mer än vi egentligen har råd på det här bröllopet (hyra frack, köpa klänning mm) så presenten får max kosta 300.
    Vad i hela friden köper man som även blir uppskattat?

    Svammel svammel :O), snälla hjälp mig.
  2. 1
    Ni nygifta, (eller ni andra med) :) vilken bröllops present uppskattades mest?

    Är bjuden på bröllop till en gammal barndomskompis som jag träffat väldigt sällan på senare år, så jag vet inte så mycket om vad hon tycker om och så längre. Har aldrig ens träffat brudgummen :O) Ska bli spännande.
    Klädkoden är högtidsdräkt och en lång önskelista finns på NK. Vi är totalfattiga för tillfället och har lagt ut mer än vi egentligen har råd på det här bröllopet (hyra frack, köpa klänning mm) så presenten får max kosta 300.
    Vad i hela friden köper man som även blir uppskattat?

    Svammel svammel :O), snälla hjälp mig.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Vi fick en dyr

    kaffebryggare som vi önskat oss.det trodde jag aaaaldrig.
  4. 2
    Vi fick en dyr kaffebryggare som vi önskat oss.det trodde jag aaaaldrig.
  5. Io
    #3

    Tror jag har ett förslag

    på www.microdemus.se kan man få monogram på örngott och handdukar, stilrent snyggt användbart och rätt billigt!
  6. 3
    Tror jag har ett förslag på www.microdemus.se kan man få monogram på örngott och handdukar, stilrent snyggt användbart och rätt billigt!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Åh De är jättefina!!!

    Men de överskrider er budget rätt så mycket....känner ni inga fler som skall gå dit som ni kan dela med?
    Kommer inte på några bra presenter just nu....
  8. 4
    Åh De är jättefina!!! Men de överskrider er budget rätt så mycket....känner ni inga fler som skall gå dit som ni kan dela med?
    Kommer inte på några bra presenter just nu....
  9. Lollo
    #5

    Ett vin

    att öppna och dricka på 1-åriga bröllopsdagen. Köp ett lite dyrare vin som tål att lagras, en fin låda attt lägga det i och ett litet brev/dikt/tänkvärt ord att också öppna efter ett år. Om ni vill kosta på ytterligare så ett vin till att öppna efter 5 år. Gav detta till en kompis som uppskattade det jättemycket.
  10. 5
    Ett vin att öppna och dricka på 1-åriga bröllopsdagen. Köp ett lite dyrare vin som tål att lagras, en fin låda attt lägga det i och ett litet brev/dikt/tänkvärt ord att också öppna efter ett år. Om ni vill kosta på ytterligare så ett vin till att öppna efter 5 år. Gav detta till en kompis som uppskattade det jättemycket.
  11. Io
    #6

    Inte då!

    Handdukar från 15 eller 29, örngotten från 29. Såå mycket kostar det inte att få dem broderade!
  12. 6
    Inte då! Handdukar från 15 eller 29, örngotten från 29. Såå mycket kostar det inte att få dem broderade!
  13. Sessan m A-03 & L-04
    #7

    Jag tyckte

    att alla pengar vi fick var de bästa presenterna. Vi hade ju önskat oss till en bröllopsresa o nu kommer det förmodligen kukak bli av :-D
  14. 7
    Jag tyckte att alla pengar vi fick var de bästa presenterna. Vi hade ju önskat oss till en bröllopsresa o nu kommer det förmodligen kukak bli av :-D
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8

    men ååååå

    det är ju bra om man läser vad som står istället för att läsa vad man TROR det står!! Vi köpte påslakansetet och det var det jag läste in när jag sågt örngott - smartoanna!! Ber genast ödmjukast om ursäkt....du har naturligtvis helt rätt
  16. 8
    men ååååå det är ju bra om man läser vad som står istället för att läsa vad man TROR det står!! Vi köpte påslakansetet och det var det jag läste in när jag sågt örngott - smartoanna!! Ber genast ödmjukast om ursäkt....du har naturligtvis helt rätt

Liknande trådar

  1. Grattis till nygifta Jempos!
    By Peterlina in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 16:44
  2. Ullet eller andra med EDS....
    By arigato in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-11, 18:17
  3. Ni i UK (eller andra)
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 21:15
  4. Nygifta vänner
    By Karen m 3 in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 12:53
  5. Git eller ni andra!
    By Imber in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 22:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar