Sjalv forsoker jag
_0701 Januaribarn
  1. London katten
    #1

    Sjalv forsoker jag

    att klara mig med \"vanliga\" klader an sa lange. Jag gillar toppar som man har mycket plats i o de funkar fint nu samt tajta linnen (da man visar att man har en kulmage som skulle kunna vara bebis o inte bara att man ar tjock.)
    De e nog inte sa jattefrasiga dessa klader pa websidorna nedan men jag har hort sa manga namna att det inte finns nagra klader i Sverige sa jag tankte att kanske nagon vill handla pa natet dar det ju finns storre urval.
  2. 1
    Sjalv forsoker jag att klara mig med \"vanliga\" klader an sa lange. Jag gillar toppar som man har mycket plats i o de funkar fint nu samt tajta linnen (da man visar att man har en kulmage som skulle kunna vara bebis o inte bara att man ar tjock.)
    De e nog inte sa jattefrasiga dessa klader pa websidorna nedan men jag har hort sa manga namna att det inte finns nagra klader i Sverige sa jag tankte att kanske nagon vill handla pa natet dar det ju finns storre urval.
  3. London katten
    #2

    Oj da

    Jag skulle svara pa mitt eget inlagg nedan och inte lagga in ett nytt inlagg. Sorry
  4. 2
    Oj da Jag skulle svara pa mitt eget inlagg nedan och inte lagga in ett nytt inlagg. Sorry
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Tack!

    Har ännu inte hunnit titta in på sidorna, men ska definitivt göra det!
  6. 3
    Tack! Har ännu inte hunnit titta in på sidorna, men ska definitivt göra det!

Liknande trådar

  1. Forsoker sova men det gar inget vidare
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-02, 13:01
  2. Klippa sig sjalv
    By malin2 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 16:57
  3. Nar du far 5 minuter for dig sjalv.....
    By Ammis in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 17:18
  4. Stolt over mig sjalv!
    By malin2 in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 22:53
  5. Vad less jag blir pa mig sjalv....
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 21:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar