Första gången
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Första gången

    Inatt fick Tim två nya tänder, i överkäken. Och det var första gången i mitt liv jag haft ett barn med feber och snuva som \"bara\" skulle få fler tänder. :) Alltid lär man sig nåt nytt.

    Idag är Tim alltså ägare av fyra tänder, även om det bara är piggarna som kommit fram uppe!

    Och för det ställde jag in Stockholmsfikan igår... Jösses... :) Ska skärpa mig till om två veckor!
  2. 1
    Första gången Inatt fick Tim två nya tänder, i överkäken. Och det var första gången i mitt liv jag haft ett barn med feber och snuva som \"bara\" skulle få fler tänder. :) Alltid lär man sig nåt nytt.

    Idag är Tim alltså ägare av fyra tänder, även om det bara är piggarna som kommit fram uppe!

    Och för det ställde jag in Stockholmsfikan igår... Jösses... :) Ska skärpa mig till om två veckor!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    Kul med tänder...

    ...men förstås inte så kul med feber.

    Jag har aldrig förstått det där med feber vid nya tänder men nu kanske Alva också har \"drabbats\" av detta. Hon är lite kinkig och hade 37,7 idag.

    Kollade lite efter tänder och ser att en av hennes tänder där nere har börjat tränga igenom lite. Så nu är den nog igenom helt om ett par dgr! Kul, första tanden för henne!
  4. 2
    Kul med tänder... ...men förstås inte så kul med feber.

    Jag har aldrig förstått det där med feber vid nya tänder men nu kanske Alva också har \"drabbats\" av detta. Hon är lite kinkig och hade 37,7 idag.

    Kollade lite efter tänder och ser att en av hennes tänder där nere har börjat tränga igenom lite. Så nu är den nog igenom helt om ett par dgr! Kul, första tanden för henne!

Liknande trådar

  1. För första gången
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-30, 21:21
  2. För första gången...
    By Marisan in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 10:10
  3. För första gången
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 09:18
  4. För första gången
    By compax in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 21:24
  5. För första gången....
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 10:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar