my "2 seconds of fame"
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    my \"2 seconds of fame\"

    kom på att jag är ju med på internet. de gjorde en reklamfilm förra året för hemvärnet. ligger på hemvarnet.se om ni söker på rekryteringsfilm i sök rutan och sen klickar på \"Ny Rekryteringsfilm\" östgöta kustbataljon. jag är den med mörka flätor, vi heter båda malin så jag är svarta malin och hon är vita malin.

    hittade nån gammal bild när jag googlade och nån protestlista över dåligt behandlat folk som jobbar i hamnar. har nåt svagt minne att jag skrivit på nåt sånt. har ju svårt att tro att någon av de andra 28 som heter som jag också kör lastbil när vi av det kvinnliga könet är såpass underrepresenterade som vi är.
  2. 1
    my \"2 seconds of fame\" kom på att jag är ju med på internet. de gjorde en reklamfilm förra året för hemvärnet. ligger på hemvarnet.se om ni söker på rekryteringsfilm i sök rutan och sen klickar på \"Ny Rekryteringsfilm\" östgöta kustbataljon. jag är den med mörka flätor, vi heter båda malin så jag är svarta malin och hon är vita malin.

    hittade nån gammal bild när jag googlade och nån protestlista över dåligt behandlat folk som jobbar i hamnar. har nåt svagt minne att jag skrivit på nåt sånt. har ju svårt att tro att någon av de andra 28 som heter som jag också kör lastbil när vi av det kvinnliga könet är såpass underrepresenterade som vi är.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Hihi

    jag kollade på filmen. Roligt att kunna skryta med att vara med í en film....:)
  4. 2
    Hihi jag kollade på filmen. Roligt att kunna skryta med att vara med í en film....:)

Liknande trådar

  1. FAME 2009?
    By Charlotte A in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-15, 20:43
  2. Fame
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 20:01
  3. 15 seconds of fame...
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 17:10
  4. 30 seconds to mars
    By bettsy in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 15:05
  5. 30 seconds to Mars
    By kicki e in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 10:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar