Alex
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Alex

    Hur e din Modi vagn? Min svänger höger hela tiden.. :/
  2. 1
    Alex Hur e din Modi vagn? Min svänger höger hela tiden.. :/
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2

    Min Modi

    går rakt fram vad jag märkt. Däremot hakar den upp sig när man ska fälla ihop sista biten (ta upp korgen). Är helnöjd annars - lättkörd.
  4. 2
    Min Modi går rakt fram vad jag märkt. Däremot hakar den upp sig när man ska fälla ihop sista biten (ta upp korgen). Är helnöjd annars - lättkörd.
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3

    Lägger mig i..

    Var jättenöjd med min de två första veckorna, nu fastnar den när man ska fälla ihop och håller på att braka samman om man ska upp för ett trappsteg för insatsen lossnar på sidan och dessutom har en mutter lossnat :(
    Verkar inte vara så kul att bara gå åt höger heller!
  6. 3
    Lägger mig i.. Var jättenöjd med min de två första veckorna, nu fastnar den när man ska fälla ihop och håller på att braka samman om man ska upp för ett trappsteg för insatsen lossnar på sidan och dessutom har en mutter lossnat :(
    Verkar inte vara så kul att bara gå åt höger heller!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    jag har också en modi,

    men den går också rakt fram. men den krånglar lite när man fäller ihop den.
  8. 4
    jag har också en modi, men den går också rakt fram. men den krånglar lite när man fäller ihop den.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Reklamera den!!

    Den är antagligen sned i chassit och det är därför den drar snett. Enligt vad jag hört ska de vara bra att ha att göra med, så få den fixad nu så slipper du vara missnöjd.
  10. 5
    Reklamera den!! Den är antagligen sned i chassit och det är därför den drar snett. Enligt vad jag hört ska de vara bra att ha att göra med, så få den fixad nu så slipper du vara missnöjd.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6

    Ja..

    Har mejlat dom nu iaf.. Ska ringa dom imorn har oxå hört att dom e bra att ha å göra med : )
  12. 6
    Ja.. Har mejlat dom nu iaf.. Ska ringa dom imorn har oxå hört att dom e bra att ha å göra med : )
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7

    OK..

    Har du pratat med dom som tillverkar vagnarna?
  14. 7
    OK.. Har du pratat med dom som tillverkar vagnarna?
  15. Minimor med W & J
    #8

    har oxå en Modi

    Men den funkar jättebra. Har , precis som andra har nämnt, hört att de är bra att prata med när det gäller reklamationer. Uppdatera oss om du får svar, kan vara kul att veta om ryktet stämmer.
  16. 8
    har oxå en Modi Men den funkar jättebra. Har , precis som andra har nämnt, hört att de är bra att prata med när det gäller reklamationer. Uppdatera oss om du får svar, kan vara kul att veta om ryktet stämmer.
  17. Medlem sedan
    Jun 2005
    #9

    Lite tips..har också...

    en Modivagn. Läste att det var flera som hade problem med att fälla ihop vagnen. Vår krånglade också jättemycket och vissa gånger gick den inte att fälla ihop alls utan vi fick lämna vagnen hemma. Ringde och klagade och vi fick komma bara ett par dar senare för att dom skulle kolla upp vagnen. Killen i affären bytte ut ett par skruvar och förklarade vad som varit problemet.
    Vi fick jättebra hjälp utan några som helst problem.

    Annika min syster hade problem med att deras vagn svängde lite snett men dom fick en ny och fick behålla den gamla också. Ring och prata med dom.

  18. 9
    Lite tips..har också... en Modivagn. Läste att det var flera som hade problem med att fälla ihop vagnen. Vår krånglade också jättemycket och vissa gånger gick den inte att fälla ihop alls utan vi fick lämna vagnen hemma. Ringde och klagade och vi fick komma bara ett par dar senare för att dom skulle kolla upp vagnen. Killen i affären bytte ut ett par skruvar och förklarade vad som varit problemet.
    Vi fick jättebra hjälp utan några som helst problem.

    Annika min syster hade problem med att deras vagn svängde lite snett men dom fick en ny och fick behålla den gamla också. Ring och prata med dom.

  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10

    Håll oss uppdaterade

    ska bli spännande att höra om de verkligen är så tillmötesgående och bra att göra med. Hoppas du får en ny alt. att de lagar den snabbt!
  20. 10
    Håll oss uppdaterade ska bli spännande att höra om de verkligen är så tillmötesgående och bra att göra med. Hoppas du får en ny alt. att de lagar den snabbt!
  21. Medlem sedan
    Dec 2001
    #11

    TAck för tipset!

    Åkte ni tillbaka till affären där ni köpt den eller pratade ni direkt med Modi?
    Kram
  22. 11
    TAck för tipset! Åkte ni tillbaka till affären där ni köpt den eller pratade ni direkt med Modi?
    Kram
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12

    Vi...

    åkte inte till affären där vi köpt den för den stängde under sommaren. Men om den varit kvar skulle vi vänt oss dit. Nu åkte vi till en annan återförsäljare istället. Han hade bara Modivagnar hos sig. Där vi köpte vagnen såldes kläder och lite allt möjligt. Så jag tror att den här killen jobbar direkt mot Modi. Kolla där ni köpt vagnen först och se vad dom råder er till. Annars skulle jag vända mig direkt till Modi.

    Hoppas min beskrivning inte låter rörig. Men jag kände att dom verkligen tog vårt problem på allvar. Han ville att vi skulle vara nöjda kunder så det känns jättebra trots krånglet med vagnen.

    Kram
  24. 12
    Vi... åkte inte till affären där vi köpt den för den stängde under sommaren. Men om den varit kvar skulle vi vänt oss dit. Nu åkte vi till en annan återförsäljare istället. Han hade bara Modivagnar hos sig. Där vi köpte vagnen såldes kläder och lite allt möjligt. Så jag tror att den här killen jobbar direkt mot Modi. Kolla där ni köpt vagnen först och se vad dom råder er till. Annars skulle jag vända mig direkt till Modi.

    Hoppas min beskrivning inte låter rörig. Men jag kände att dom verkligen tog vårt problem på allvar. Han ville att vi skulle vara nöjda kunder så det känns jättebra trots krånglet med vagnen.

    Kram

Liknande trådar

  1. Alex!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 11:21
  2. Alex.
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 15:00
  3. Alex!
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 11:31
  4. Alex!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 20:50
  5. Alex.
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 13:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar