Stygga jag tar fredagskollen:)
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Stygga jag tar fredagskollen:)

    Råkade komma åt en dator så här på nattkvisten:) så Vad händer i helgen?
    Hemma ska det skuras stall, hämtas hö o målas staket:)
  2. 1
    Stygga jag tar fredagskollen:) Råkade komma åt en dator så här på nattkvisten:) så Vad händer i helgen?
    Hemma ska det skuras stall, hämtas hö o målas staket:)
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2

    Lugna gatan

    inget inplanerat alls!
  4. 2
    Lugna gatan inget inplanerat alls!
  5. Medlem sedan
    Jun 1998
    #3

    Ja vad ska vi göra?

    Vet inte hundra, men koka saft tror jag eftersom jag repade av ca 15 liter svarta vinbär på landet när Oscar stolt och lycklig sköt med sitt alldeles egna luftgevär på gamla burkar en bit därifrån.
    Kanske, kankse går vi på bio. Jag har lovat honom att han ska få se Pirates...2, annars bara softa.
  6. 3
    Ja vad ska vi göra? Vet inte hundra, men koka saft tror jag eftersom jag repade av ca 15 liter svarta vinbär på landet när Oscar stolt och lycklig sköt med sitt alldeles egna luftgevär på gamla burkar en bit därifrån.
    Kanske, kankse går vi på bio. Jag har lovat honom att han ska få se Pirates...2, annars bara softa.
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4

    Blir nog lungt...

    kevin 3,5 månader är sjuk-han har fått streptokocker i huden som gör att huden sakta ätits upp så just nu äter han heracillin så att såret som blivit ska försvinna.
  8. 4
    Blir nog lungt... kevin 3,5 månader är sjuk-han har fått streptokocker i huden som gör att huden sakta ätits upp så just nu äter han heracillin så att såret som blivit ska försvinna.
  9. Ronny
    #5

    Här ska det hinnas med

    fotbollsmatch ikväll jobba inatt kräftskiva imorgon kväll jobba natten mot söndag o sen kommer äntligen barnen till mig igen.
  10. 5
    Här ska det hinnas med fotbollsmatch ikväll jobba inatt kräftskiva imorgon kväll jobba natten mot söndag o sen kommer äntligen barnen till mig igen.
  11. Linda, Oscar & Saga
    #6

    Men lille vännen :o(

    fy så läbbigt, hoppas att såret snart har läkt och att det inte gör jättemassa ont.

    kram
  12. 6
    Men lille vännen :o( fy så läbbigt, hoppas att såret snart har läkt och att det inte gör jättemassa ont.

    kram
  13. Linda, Oscar & Saga
    #7

    Tji bio

    han drog till en kompis och då lär jag inte se min son på heeeela dagen. Skönt för honom och då har jag en vildbasare som jag får jaga runt istället.
    Hmm, är alla ettåringar så fulla av energi som den här modellen??
  14. 7
    Tji bio han drog till en kompis och då lär jag inte se min son på heeeela dagen. Skönt för honom och då har jag en vildbasare som jag får jaga runt istället.
    Hmm, är alla ettåringar så fulla av energi som den här modellen??
  15. Ulmerkott
    #8

    Fest så klart :-)

    I går kväll hade vi vänner hemma på mat, svampmacor och räkor m hembakt bröd. Och sedan vid midnatt anlände fler gäster, goda vänner nerifrån Blekinge.
    Idag har vi varit och badat tillsammans.
    I morgon är vi bjudna på kräftfest, ev med övernattning, får se hur vi gör.
    Söndag hoppas jag på lite vila och på söndagkväll kommer ännu en gäst, en kompis till min sambo, som ska bo över minst en natt.
  16. 8
    Fest så klart :-) I går kväll hade vi vänner hemma på mat, svampmacor och räkor m hembakt bröd. Och sedan vid midnatt anlände fler gäster, goda vänner nerifrån Blekinge.
    Idag har vi varit och badat tillsammans.
    I morgon är vi bjudna på kräftfest, ev med övernattning, får se hur vi gör.
    Söndag hoppas jag på lite vila och på söndagkväll kommer ännu en gäst, en kompis till min sambo, som ska bo över minst en natt.
  17. Medlem sedan
    Nov 2005
    #9

    Tack-tror inte det gör jätteont

    utan bara när man är o ska byta förbandet.Märker inte att han har ont annars.

    Kram
  18. 9
    Tack-tror inte det gör jätteont utan bara när man är o ska byta förbandet.Märker inte att han har ont annars.

    Kram
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10

    Hej så här på sommarens sluttamp.

    Vi ska faktiskt vara hemma i helgen. Känns som första helgen på hela sommaren.
    I kväll blir det grilla med en massa gamla- och (förhoppningsvis) ny vänner i parken här. Vi blir väl runt en 20 st vuxna och sedan tillkommer barnen.
    Resten av helgen vet jag inte ännu. Blir väl till att fixa en massa hemma. Och på söndag kväll kommer äntligen Hugo och Milo hem igen efter att ha varit hos pappa i tre veckor *längtar*.
  20. 10
    Hej så här på sommarens sluttamp. Vi ska faktiskt vara hemma i helgen. Känns som första helgen på hela sommaren.
    I kväll blir det grilla med en massa gamla- och (förhoppningsvis) ny vänner i parken här. Vi blir väl runt en 20 st vuxna och sedan tillkommer barnen.
    Resten av helgen vet jag inte ännu. Blir väl till att fixa en massa hemma. Och på söndag kväll kommer äntligen Hugo och Milo hem igen efter att ha varit hos pappa i tre veckor *längtar*.
  21. Medlem sedan
    Dec 1999
    #11

    Vem vet.

    Irme är helt vild i alla fall. Kanske är ett fabriksfel på 05-orna, de kanske går på raketbränsle *s*.
  22. 11
    Vem vet. Irme är helt vild i alla fall. Kanske är ett fabriksfel på 05-orna, de kanske går på raketbränsle *s*.
  23. Medlem sedan
    Sep 2004
    #12

    Här ska det jobbas..

    Var visst inte min sista helg förra helgen... Men NU är det den sista!! Ledig ikväll dock (men har jobbat idag) Blir en lugn hemmakväll då jag har ont i halsen och ju behöver kurera mig lite för att orka jobba, så så rolig blev vår helg. fast Elias Ska på sitt livs första kalas (alltså utan förälder med) på lördag, han är såååå förväntansfull :)
  24. 12
    Här ska det jobbas.. Var visst inte min sista helg förra helgen... Men NU är det den sista!! Ledig ikväll dock (men har jobbat idag) Blir en lugn hemmakväll då jag har ont i halsen och ju behöver kurera mig lite för att orka jobba, så så rolig blev vår helg. fast Elias Ska på sitt livs första kalas (alltså utan förälder med) på lördag, han är såååå förväntansfull :)
  25. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13

    Usch då!

    Lät ju inte så kul. Isak hade GBS (gr B streptokocker, den typ som kan växa i sår tex) i naveln när han föddes, men pencillinet kirrade biffen, Kevin är säkert frisk snart! Skickar krya på sig kram till Kevin!
    *Kram*
  26. 13
    Usch då! Lät ju inte så kul. Isak hade GBS (gr B streptokocker, den typ som kan växa i sår tex) i naveln när han föddes, men pencillinet kirrade biffen, Kevin är säkert frisk snart! Skickar krya på sig kram till Kevin!
    *Kram*
  27. Medlem sedan
    Jun 1998
    #14

    Vad blir det av dem??

    Med den farten vete katten, men det är både kul och ångestframkallande eller hur??
  28. 14
    Vad blir det av dem?? Med den farten vete katten, men det är både kul och ångestframkallande eller hur??
  29. Medlem sedan
    Dec 1998
    #15

    Hilding Vilding

    kallar vi August så japp -05:orna är det fart på!!
  30. 15
    Hilding Vilding kallar vi August så japp -05:orna är det fart på!!
  31. Medlem sedan
    Dec 1998
    #16

    Ooouschi

    det lät inge kul! stackars liten!
  32. 16
    Ooouschi det lät inge kul! stackars liten!
  33. Medlem sedan
    Dec 1998
    #17

    Vi ska till

    Estocolmo och hälsa på svärmor och en Sjöstadsböna med familj =O)
  34. 17
    Vi ska till Estocolmo och hälsa på svärmor och en Sjöstadsböna med familj =O)
  35. Medlem sedan
    Dec 1999
    #18

    O ja...

    vid picknicken nu ikväll så lyckades Irme dyka med huvudet före ner i dammen. Som tur var så var pappa där och fiskade upp henne. Hon är i livsfara lite nu och då tyvärr.
  36. 18
    O ja... vid picknicken nu ikväll så lyckades Irme dyka med huvudet före ner i dammen. Som tur var så var pappa där och fiskade upp henne. Hon är i livsfara lite nu och då tyvärr.
  37. Medlem sedan
    Jun 1998
    #19

    Hälsa Jess så gott från

    oss. Att vi grattar till nya lgh och tänker på henne.

    kram
  38. 19
    Hälsa Jess så gott från oss. Att vi grattar till nya lgh och tänker på henne.

    kram
  39. Åsa & Alexander
    #20

    Idag blev det 2 mils promenad

    imorgon blir det marknad! Sol och varmt och härligt och ja, toppenbra!!! Jag är med min mamma på semester på Gran Canaria! :-))) Barnen fiskar, spelar fotboll och njuter av sommarlovets sista dagar... eller vecka! De är alltså hemma med pappa sin medan jag är här och bara njuuuuuuter!
  40. 20
    Idag blev det 2 mils promenad imorgon blir det marknad! Sol och varmt och härligt och ja, toppenbra!!! Jag är med min mamma på semester på Gran Canaria! :-))) Barnen fiskar, spelar fotboll och njuter av sommarlovets sista dagar... eller vecka! De är alltså hemma med pappa sin medan jag är här och bara njuuuuuuter!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Den stygga flickans rackartyg
    By Chand in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-12, 09:20
  2. Har de rätt eller är de stygga
    By Malinau in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 11:33
  3. den stygga flickans rackartyg
    By mandelblomma in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 22:51
  4. Stygga,stygga kropp som luras
    By Pikaboo in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 14:24
  5. Stygga Mygga
    By FineStine in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 08:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar