Är det här man hamnar
Planera för barn
  1. Mammi
    #1

    Är det här man hamnar

    i stadiet innan man börjar tillverka bebis?
    Så i fall är jag ny här o kommer stanna ett par månader.Väntar på att kunna bli gravid med tredje barnet,har ett barn fött 01 och ett 03 vill nu ha en 07.
  2. 1
    Är det här man hamnar i stadiet innan man börjar tillverka bebis?
    Så i fall är jag ny här o kommer stanna ett par månader.Väntar på att kunna bli gravid med tredje barnet,har ett barn fött 01 och ett 03 vill nu ha en 07.
  3. Iiii :-)
    #2

    Hejhej!

    Samma här, vi väntar bara lite till, hoppas på en bebis i juni, maj känns inte lyckat eftersom vi pluggar båda två :-) Vi har också en 01:a och en 03:a! De har varit helt oplanerade så det känns liksom extra kul att få planera och vänta lite nu, men samtidigt finns en liten oro att det inte ska bli något nu när vi verkligen ska försöka. Vågar jag tro på att det går att planera barn?
    Jaja, vi gör vårt bästa i alla fall.
    Lycka till du! När börjar ni på allvar tror du?
  4. 2
    Hejhej! Samma här, vi väntar bara lite till, hoppas på en bebis i juni, maj känns inte lyckat eftersom vi pluggar båda två :-) Vi har också en 01:a och en 03:a! De har varit helt oplanerade så det känns liksom extra kul att få planera och vänta lite nu, men samtidigt finns en liten oro att det inte ska bli något nu när vi verkligen ska försöka. Vågar jag tro på att det går att planera barn?
    Jaja, vi gör vårt bästa i alla fall.
    Lycka till du! När börjar ni på allvar tror du?
  5. Mammi
    #3

    Vi

    börjar i Januari enligt mannens önskan
  6. 3
    Vi börjar i Januari enligt mannens önskan
  7. Iiii :-)
    #4

    Joo

    De har ju en del att säga till om :-) Men det är skönt med höstbarn, känns lite motigt att få bebis mitt i högsommarvärme men jag har bestämt mej för att nån måtta får det vara i planerandet. Sen vågar jag ju som sagt inte hoppas att det ska gå på en gång heller så vem vet? Ojoj.
  8. 4
    Joo De har ju en del att säga till om :-) Men det är skönt med höstbarn, känns lite motigt att få bebis mitt i högsommarvärme men jag har bestämt mej för att nån måtta får det vara i planerandet. Sen vågar jag ju som sagt inte hoppas att det ska gå på en gång heller så vem vet? Ojoj.
  9. mija
    #5

    Nästan som mig

    har en 02 , och en 04 , vill oxå ha en 07, vi kör första försöket denna mån.
    Lycka till .
  10. 5
    Nästan som mig har en 02 , och en 04 , vill oxå ha en 07, vi kör första försöket denna mån.
    Lycka till .

Liknande trådar

  1. Får se vad jag hamnar..
    By Miss_Piggy in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-29, 13:20
  2. Hej..(ev hamnar jag här)
    By gosmor in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 09:17
  3. Hamnar här...
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 13:23
  4. Är det här vi hamnar
    By Stellaris in forum _06 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 18:49
  5. Hamnar jag här??
    By Fritz in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 07:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar