Kasta?
Hem & fritid
  1. Katta
    #1

    Kasta?

    Har tömt mammas garderober eftersom hon flyttat till äldreboende (mycket sorgligt, ja, men det var nödvändigt) och undrar vad ni tycker om det här:

    *strasshalsband- hittade massor av vackra, både långa och korta). Själv förknippar jag det med knytblus och dräkt, (vilket inte är jag), men med annan outfit, så kanske...? Vad tror ni?

    * polotröjor av schysst kvalité i \"användarvänliga\" färger (svart, chokladbrun, grå...). Känns ju helfel i sommarvärmen , men kanske vill man ha det i höst?

    Hittade också ett par fina vinterstövlar i svart mocka av märket Clarks, helt oanvända. Mamma påstår att det var mormors (dog -69) -undrar om det kan vara möjligt?
  2. 1
    Kasta? Har tömt mammas garderober eftersom hon flyttat till äldreboende (mycket sorgligt, ja, men det var nödvändigt) och undrar vad ni tycker om det här:

    *strasshalsband- hittade massor av vackra, både långa och korta). Själv förknippar jag det med knytblus och dräkt, (vilket inte är jag), men med annan outfit, så kanske...? Vad tror ni?

    * polotröjor av schysst kvalité i \"användarvänliga\" färger (svart, chokladbrun, grå...). Känns ju helfel i sommarvärmen , men kanske vill man ha det i höst?

    Hittade också ett par fina vinterstövlar i svart mocka av märket Clarks, helt oanvända. Mamma påstår att det var mormors (dog -69) -undrar om det kan vara möjligt?
  3. mamma_78
    #2

    Inte kasta!

    Låter som att du kan ha användning för alltihopa! Strasshalsbanden är ju aldrig ute om du tex använder dem när du går ut, med tex en svart topp är ju såna supersnygga!

    Polo-tröjorna är INNE i höst, släng inte!!!

    Clarks...hmm, vet ej hur länge märket har funnits men använd om du tycker de är fina!
  4. 2
    Inte kasta! Låter som att du kan ha användning för alltihopa! Strasshalsbanden är ju aldrig ute om du tex använder dem när du går ut, med tex en svart topp är ju såna supersnygga!

    Polo-tröjorna är INNE i höst, släng inte!!!

    Clarks...hmm, vet ej hur länge märket har funnits men använd om du tycker de är fina!
  5. Katta
    #3

    Kul

    att få höra (el, ok, läsa då!) dina åsikter!
    Så polotröjorna kanske kan användas...
    Strasshalsband, har lite svårt att se mig i en lämplig outfit till, så att det inte blir knytblus-dräktvarning av det hela. Men jag ska fundera vidare...
  6. 3
    Kul att få höra (el, ok, läsa då!) dina åsikter!
    Så polotröjorna kanske kan användas...
    Strasshalsband, har lite svårt att se mig i en lämplig outfit till, så att det inte blir knytblus-dräktvarning av det hela. Men jag ska fundera vidare...
  7. mamma_78
    #4

    Till svarta toppar

    funkar strass ju som utgångs-outfits :D
  8. 4
    Till svarta toppar funkar strass ju som utgångs-outfits :D
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5

    Tycker inte du skall

    kasta kläderna och strasshalsbanden. Strass kan vara snyggt när man går ut till rätt outfit *S*

    Tröjorna känns inne nu i höst så dem får du behålla och helt rätt färger *L*

    Stövlarna kan jag inte uttala mig om men Clarks är väl ett bra märke iaf. Om du tycker dem är fina så behåll dem!
  10. 5
    Tycker inte du skall kasta kläderna och strasshalsbanden. Strass kan vara snyggt när man går ut till rätt outfit *S*

    Tröjorna känns inne nu i höst så dem får du behålla och helt rätt färger *L*

    Stövlarna kan jag inte uttala mig om men Clarks är väl ett bra märke iaf. Om du tycker dem är fina så behåll dem!
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    Jo

    ännu en som tipsar om strass till utgångsoutfit, så det kanske kan vara en idé. Kan nog lätt bli tantvarning annars, eller? Får väl se till att börja gå igen då.. :D Tack för tipset och för ditt svar!
  12. 6
    Jo ännu en som tipsar om strass till utgångsoutfit, så det kanske kan vara en idé. Kan nog lätt bli tantvarning annars, eller? Får väl se till att börja gå igen då.. :D Tack för tipset och för ditt svar!
  13. Medlem sedan
    Dec 1999
    #7

    Som sagt

    får jag väl börja gå ut igen då, det var ju ett tag sen sist!
    Tack vare mamsen!
  14. 7
    Som sagt får jag väl börja gå ut igen då, det var ju ett tag sen sist!
    Tack vare mamsen!
  15. Tokfia
    #8

    Rockigt och strass...

    är ju tvärcoolt!

    Tröjor - verkar vara klassisk modell... Behåll!

    Clarks är ett engelskt toppenmärke vad gäller skor... är de snygga, använd, annars kan du säkert få en bra slant för dem om du säljer dem....
  16. 8
    Rockigt och strass... är ju tvärcoolt!

    Tröjor - verkar vara klassisk modell... Behåll!

    Clarks är ett engelskt toppenmärke vad gäller skor... är de snygga, använd, annars kan du säkert få en bra slant för dem om du säljer dem....
  17. Katta
    #9

    Har insett

    att allt ska sparas, ska fnula lite på strasshalsbanden, men de är verkligen för vackra för att hiva.
    Tack för svar!
  18. 9
    Har insett att allt ska sparas, ska fnula lite på strasshalsbanden, men de är verkligen för vackra för att hiva.
    Tack för svar!
  19. mamma_78
    #10

    Ja!!!

    Tycker absolut att du ska göra! Tänk även att du alltid kan ha strass till eventuella fester, bröllop mm.
  20. 10
    Ja!!! Tycker absolut att du ska göra! Tänk även att du alltid kan ha strass till eventuella fester, bröllop mm.

Liknande trådar

  1. Är det OK att kasta?
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 12:41
  2. Kasta snöboll. hur ser ni på att kasta
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 11:06
  3. Kasta ut mig!
    By KarolinaA in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 21:13
  4. Kasta ägg...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-10-25, 19:21
  5. att kasta ut nån
    By toktroll in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar