Nell!
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Nell!

    Du hade ju så himla många fina tips till oss alla när vi alla här inne gick med magar!
    Jag måste fråga dig, har du något tips mot illamående?
    Jag är helt bakvänd och mår bra på morgonen och fram till efter lunch... På eftermiddagen börjar illamåendet komma och blir som värst när jag ska sova! Det är ju hopplöst att somna när man ligger och bara väntar på att få rusa upp och spy :(
    Jag har hitills provat vichyvatten (det hjälpte med carlolina, inte nu), saltlakrits och även att äta lite och ofta.. Men inte något av detta hjälper! Jag blir snart tokig eftersom detta gör att jag aldrig får sova ordentligt och på såvis blir vääääldigt trött och retlig hela dagen :(

    Hoppas på att du har något bra tips!

    Kram!
  2. 1
    Nell! Du hade ju så himla många fina tips till oss alla när vi alla här inne gick med magar!
    Jag måste fråga dig, har du något tips mot illamående?
    Jag är helt bakvänd och mår bra på morgonen och fram till efter lunch... På eftermiddagen börjar illamåendet komma och blir som värst när jag ska sova! Det är ju hopplöst att somna när man ligger och bara väntar på att få rusa upp och spy :(
    Jag har hitills provat vichyvatten (det hjälpte med carlolina, inte nu), saltlakrits och även att äta lite och ofta.. Men inte något av detta hjälper! Jag blir snart tokig eftersom detta gör att jag aldrig får sova ordentligt och på såvis blir vääääldigt trött och retlig hela dagen :(

    Hoppas på att du har något bra tips!

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Armband

    finns på apoteket. De trycker på en akupressurpunkt och motverkar illamåendet. Inga biverkningar heller. De heter Seaband och kostar 145:- för ett par.
  4. 2
    Armband finns på apoteket. De trycker på en akupressurpunkt och motverkar illamåendet. Inga biverkningar heller. De heter Seaband och kostar 145:- för ett par.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3

    Tack!

    För tipset!
    Ska nog inhandla sådan i veckan! För detta tar ju verkligen kål på mig :(
    Blä, jag hatar att må illa och jag AVSKYR att spy (vilket som tur är så har jag bara gjort det en gång än så länge...)

    //Cesse
  6. 3
    Tack! För tipset!
    Ska nog inhandla sådan i veckan! För detta tar ju verkligen kål på mig :(
    Blä, jag hatar att må illa och jag AVSKYR att spy (vilket som tur är så har jag bara gjort det en gång än så länge...)

    //Cesse
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Testa

    sea band, det tror jag kan vara ett riktigt bra alternativ. Du kan även hitta fler tips på min nu idag omdesignade hemsida http://nellshr.hellberg-kling.se/
    Hoppas det snart går över.

    *Kram*
  8. 4
    Testa sea band, det tror jag kan vara ett riktigt bra alternativ. Du kan även hitta fler tips på min nu idag omdesignade hemsida http://nellshr.hellberg-kling.se/
    Hoppas det snart går över.

    *Kram*

Liknande trådar

  1. Nell!
    By Dame in forum _01 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 09:09
  2. Nell
    By Anna in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 21:43
  3. Nell!
    By Anna in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 16:32
  4. Hej Nell!
    By nice_lady in forum _01 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 17:11
  5. Nell! (OT)
    By Ulle in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar