Nu har Emil fått...
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Nu har Emil fått...

    tid till sin ögon operation, den 31/8 kl 8.00 kör dom igång. Fy jag är så nervös så jag har svårt att sova på nätterna. Och egentligen så har jag inget att vara nervös för, eftersom det är en sågottsom riskfri operation. Tänker då på alla andra föräldrar som har barn som går igenom väre operationer och som kanske är jätte sjuka, emil är ju iallafall frisk.

    Kram på er
  2. 1
    Nu har Emil fått... tid till sin ögon operation, den 31/8 kl 8.00 kör dom igång. Fy jag är så nervös så jag har svårt att sova på nätterna. Och egentligen så har jag inget att vara nervös för, eftersom det är en sågottsom riskfri operation. Tänker då på alla andra föräldrar som har barn som går igenom väre operationer och som kanske är jätte sjuka, emil är ju iallafall frisk.

    Kram på er
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Ska hålla tummarna!

    Kommer tänka på er den 31e och hoppas såklart att allt går så bra det bara kan!
    Kram
  4. 2
    Ska hålla tummarna! Kommer tänka på er den 31e och hoppas såklart att allt går så bra det bara kan!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Skönt att ha ett datum

    och jag kommer hålla tummarna för Emil att det kommer gå bra. Hoppas det läker fort så att lillkillen kan busa igen. Är det bara denna operation som behövs göras, såd et inte är någon fortsättning längre fram?

    *Kram*
  6. 3
    Skönt att ha ett datum och jag kommer hålla tummarna för Emil att det kommer gå bra. Hoppas det läker fort så att lillkillen kan busa igen. Är det bara denna operation som behövs göras, såd et inte är någon fortsättning längre fram?

    *Kram*
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4

    Tack..

    Jo det går nog bra, det enda som kan hända är att operationen behöver göras om. Men förhoppningsvis så är skelningen borta efter bara en operation.

    Kram
  8. 4
    Tack.. Jo det går nog bra, det enda som kan hända är att operationen behöver göras om. Men förhoppningsvis så är skelningen borta efter bara en operation.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5

    Ja...

    det läker jätte fort sa läkaren vi pratade med, ungefär som när man biter sig i kinden (det brukar ju kännas bra efter någon dag) Det kan vara så att det behövs fler operationer, men det kan ingen veta fören efter ca 1-2 veckor efter operationen. Och sen måste vi fortsätta gå på täta kontroller för tydligen så finns det någe som dom kallar för micro skelning, alltså hjärnan kopplar fortfarande bort synen på ena ögat fast han inte skelar. Men jag hoppas verkligen att det bara behövs en operation

    Kram
  10. 5
    Ja... det läker jätte fort sa läkaren vi pratade med, ungefär som när man biter sig i kinden (det brukar ju kännas bra efter någon dag) Det kan vara så att det behövs fler operationer, men det kan ingen veta fören efter ca 1-2 veckor efter operationen. Och sen måste vi fortsätta gå på täta kontroller för tydligen så finns det någe som dom kallar för micro skelning, alltså hjärnan kopplar fortfarande bort synen på ena ögat fast han inte skelar. Men jag hoppas verkligen att det bara behövs en operation

    Kram

Liknande trådar

  1. Emil har fått en lillebror
    By Helena_2E in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 21:49
  2. Ida & Emil!
    By myran m K&W in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 15:47
  3. Emil är här!
    By tullia in forum _0706 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 18:33
  4. Lilla Emil har fått makeover!
    By dmed3 in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 11:32
  5. EMIL!
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 09:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar