Idag har vi fått vårt första
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Idag har vi fått vårt första

    LEENDE!!!!!! åh va kul. Han var schyst o gav det till både mig o leo samtidigt.

    Hade alvarliga funderinga om att M. hade ngn hjärnskada eller ngt eftersom syrran gav ifrån sig sitt leende mycket mycket mycket tidigare.
  2. 1
    Idag har vi fått vårt första LEENDE!!!!!! åh va kul. Han var schyst o gav det till både mig o leo samtidigt.

    Hade alvarliga funderinga om att M. hade ngn hjärnskada eller ngt eftersom syrran gav ifrån sig sitt leende mycket mycket mycket tidigare.
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Haha! Vad rolig du är. ;0)

    Men vad mysigt med ett leende! Man känner liksom att man får någonting tillbaka då. :0)
  4. 2
    Haha! Vad rolig du är. ;0) Men vad mysigt med ett leende! Man känner liksom att man får någonting tillbaka då. :0)
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    va e jag rolig?

    nä det var inte på skämt jag skrev det om mina funderingar utan jag har faktiskt haft sånna funderingar på alvar.
  6. 3
    va e jag rolig? nä det var inte på skämt jag skrev det om mina funderingar utan jag har faktiskt haft sånna funderingar på alvar.
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4

    Ja, men det var ju det

    som var lite komiskt. ;0) Det är ju helt normalt att börja le i den åldern. :0)
  8. 4
    Ja, men det var ju det som var lite komiskt. ;0) Det är ju helt normalt att börja le i den åldern. :0)
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    Åh va härligt

    Jag kan inte säga om Wille har lett än förutom när han ska somna in och det räknas ju inte.
  10. 5
    Åh va härligt Jag kan inte säga om Wille har lett än förutom när han ska somna in och det räknas ju inte.
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6

    jaha!

    jag som trodde han var sen... han e ju faktiskt 5 1/2vecka...

    jaja. då får jag väl vara puckad då. :-) Fast iof det visste jag ju redan det påtalar leo så fort jag försöker säga eller göra ngt. Amningshjärnan!
  12. 6
    jaha! jag som trodde han var sen... han e ju faktiskt 5 1/2vecka...

    jaja. då får jag väl vara puckad då. :-) Fast iof det visste jag ju redan det påtalar leo så fort jag försöker säga eller göra ngt. Amningshjärnan!
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7

    trodde jag skulle få ett

    leende igår det såg ut som om ett var påväg men istället kom en megaspya :-)
  14. 7
    trodde jag skulle få ett leende igår det såg ut som om ett var påväg men istället kom en megaspya :-)
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    hmmmm

    härligt med en spya när man förväntar sig ett leende... Tänk va härligt det är med bebisar ;)
  16. 8
    hmmmm härligt med en spya när man förväntar sig ett leende... Tänk va härligt det är med bebisar ;)
  17. Medlem sedan
    Oct 2005
    #9

    Men

    då är vi ju två puckade amningshjärnor! ;0)
  18. 9
    Men då är vi ju två puckade amningshjärnor! ;0)
  19. Medlem sedan
    Jul 2004
    #10

    Mysigt!

    Vår tjej är också lite dålig på att ge ifrån sig leenden, men igår och idag har hon iaf bjudit på några. Såå kul är tydligen inte mamma och pappa. *s* Nä, men skämt å sido, det är väl rätt vanligt att de börjar le ordentligt typ nu?
  20. 10
    Mysigt! Vår tjej är också lite dålig på att ge ifrån sig leenden, men igår och idag har hon iaf bjudit på några. Såå kul är tydligen inte mamma och pappa. *s* Nä, men skämt å sido, det är väl rätt vanligt att de börjar le ordentligt typ nu?
  21. Medlem sedan
    Apr 2002
    #11

    åh det blev en Thelma

    *gillar*
  22. 11
    åh det blev en Thelma *gillar*
  23. Medlem sedan
    Jul 2004
    #12

    Tack!

    Det känns verkligen så rätt på henne. =)
  24. 12
    Tack! Det känns verkligen så rätt på henne. =)

Liknande trådar

  1. vårt första!
    By Soffan187 in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 17:29
  2. Idag har vi fått vår första tonåring
    By Bian in forum _96 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 10:46
  3. Fått vårt inflyttningsdatum nu
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 21:14
  4. I dag har vi fått vårt kök!
    By FinlandsSofia in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 23:45
  5. Vårt första KM
    By signe1 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 09:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar