Milla!!!!!!!
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Milla!!!!!!!

    Fick du tips av dig förut ang.syskonvagn.
    Vi kikade på en Emmaljunga Edge igår och upplevde att suffletten sitter riktigt långt ned.
    Max fick den redan i huvudet.

    Är det samma sak på alla Emmaljunga??
    Vet att du gillat syskonclassic....såg en på Blocket i Sthlm, men känner att jag inte vill åka ända dit om det är likadant med denna vagn.

    Oj,vad långt det blev...

    Tack på förhand (om du orkar svara)

    Kram
  2. 1
    Milla!!!!!!! Fick du tips av dig förut ang.syskonvagn.
    Vi kikade på en Emmaljunga Edge igår och upplevde att suffletten sitter riktigt långt ned.
    Max fick den redan i huvudet.

    Är det samma sak på alla Emmaljunga??
    Vet att du gillat syskonclassic....såg en på Blocket i Sthlm, men känner att jag inte vill åka ända dit om det är likadant med denna vagn.

    Oj,vad långt det blev...

    Tack på förhand (om du orkar svara)

    Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Hej!!

    Edge-vagnarna har ju suflett m liten skärmd därframme, den du kollade på har jag för mig att kepsen/skärmen hade sloknat och hängde ner.
    Classicvagnarna har vanlig suflett utan keps/skärm därfram, men innuti själva sufletten är den nog inte högre än edge-vagnarna. Tyvärr. Det är nog en standarhöjd på suflett då de vändbara syskonvagnarna hos Emmalunga.

    FAST, jag hade ju Classican och upplevde det aldrig som ett probelm att Alexanders (han är en lång kille) huvud tog i lite i sufletten. Antingen drog jag sufletten ett liiitet snäpp bakåt, Alexander satt ändå upprätt helt och hade då inte sufletten i mössan. Eller ifall han vilade lite hade man ju ryggstödet mer bakåtlutat och då tog inte heller sufletten i mössa. Så det vart inga problem

    Vissa andra vagnar, som Emmaljunga Cannon Two, har högre sufletthöjd (har haft den oxå), men då är den vagnen bara framåtvänd.

    Fråga gärna ifall du vill veta mer, eller meilja mig ifall du vill se bild på den syskonclassicen som jag hade!! [email protected]
  4. 2
    Hej!! Edge-vagnarna har ju suflett m liten skärmd därframme, den du kollade på har jag för mig att kepsen/skärmen hade sloknat och hängde ner.
    Classicvagnarna har vanlig suflett utan keps/skärm därfram, men innuti själva sufletten är den nog inte högre än edge-vagnarna. Tyvärr. Det är nog en standarhöjd på suflett då de vändbara syskonvagnarna hos Emmalunga.

    FAST, jag hade ju Classican och upplevde det aldrig som ett probelm att Alexanders (han är en lång kille) huvud tog i lite i sufletten. Antingen drog jag sufletten ett liiitet snäpp bakåt, Alexander satt ändå upprätt helt och hade då inte sufletten i mössan. Eller ifall han vilade lite hade man ju ryggstödet mer bakåtlutat och då tog inte heller sufletten i mössa. Så det vart inga problem

    Vissa andra vagnar, som Emmaljunga Cannon Two, har högre sufletthöjd (har haft den oxå), men då är den vagnen bara framåtvänd.

    Fråga gärna ifall du vill veta mer, eller meilja mig ifall du vill se bild på den syskonclassicen som jag hade!! [email protected]

Liknande trådar

  1. Milla
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 09:37
  2. Milla
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 22:12
  3. Milla!
    By Jillsan in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 16:14
  4. Milla
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 21:54
  5. Milla...
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar