22 år sedan sist,
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    22 år sedan sist,

    som jag satt i skolbänken!!! Och nu skall jag dit igen på torsdag den 22 aug!!! Tips önskas för hur man skall orka läsa. Kanske ngn vet ngt bra naturmedel? Yoga? Sömn förståss! Motion!? Vad för kost är bra att ladda med! Alla tips mottages tacksamt, här eller på min sida här på AFF!
    *må flitens lampa lysa* :-)
  2. 1
    22 år sedan sist, som jag satt i skolbänken!!! Och nu skall jag dit igen på torsdag den 22 aug!!! Tips önskas för hur man skall orka läsa. Kanske ngn vet ngt bra naturmedel? Yoga? Sömn förståss! Motion!? Vad för kost är bra att ladda med! Alla tips mottages tacksamt, här eller på min sida här på AFF!
    *må flitens lampa lysa* :-)
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Rosenrot

    har fungerat då jag hade matte på komvux! :)
    Ha med frukt att äta som mellis och försöka äta ordentliga luncher så hjärnan får energi och kan tänka och du orkar lyssna! Sömn och motion har du ju kommit på själv, det är jätteviktigt!

    Jag började också läsa efter 22 år! Vad ska du läsa för något? Jag pluggade på komvux en och en halv termin, sen 20-poäng psykologi grundkurs på sthlms uni och nu ska jag börja på socionomprogrammet den 21 augusti.
  4. 2
    Rosenrot har fungerat då jag hade matte på komvux! :)
    Ha med frukt att äta som mellis och försöka äta ordentliga luncher så hjärnan får energi och kan tänka och du orkar lyssna! Sömn och motion har du ju kommit på själv, det är jätteviktigt!

    Jag började också läsa efter 22 år! Vad ska du läsa för något? Jag pluggade på komvux en och en halv termin, sen 20-poäng psykologi grundkurs på sthlms uni och nu ska jag börja på socionomprogrammet den 21 augusti.

Liknande trådar

  1. Var här för tre år sedan sist.
    By kicki72 in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-02, 20:09
  2. Ett tag sedan sist..
    By nettis73 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-08, 19:35
  3. 5 år sedan sist
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 09:16
  4. ETt tag sedan sist...
    By Kristin med 8 barn in forum Bokstavsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 16:05
  5. Sex år sedan sist!
    By svea71 in forum Förlossning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 08:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar