Trodde inte jag skulle hit...
Missfall
  1. Isa, utan trean i mars
    #1

    Trodde inte jag skulle hit...

    efter två fina barn, var jag knappt orolig att något skulle gå fel. Nu är det tredje dagen jag blöder och har ganska ont hela tiden. Har även fått feber, så nu måste jag väl åka in och kolla upp det.
    Hoppas på att få smärtstillande och sjukskrivning.
  2. 1
    Trodde inte jag skulle hit... efter två fina barn, var jag knappt orolig att något skulle gå fel. Nu är det tredje dagen jag blöder och har ganska ont hela tiden. Har även fått feber, så nu måste jag väl åka in och kolla upp det.
    Hoppas på att få smärtstillande och sjukskrivning.
  3. \"Gitti\", utan trean i feb
    #2

    I*m in the same situation as you

    Ursäkta engelskan men om jag hade skrivit på svenska hade texten inte fått plats.

    Har två härliga tjejer födda 020115 och 040217. Mellan dem hade jag ett missfall - missed abortion - vilket var mer makabert var då i 9 veckan - hade tydligen burit ngt dött i tre veckor.

    Ja, jag fick ett missfall i torsdags och småblödde framtill lördagen. Då jag fick kraftiga smärtor. Blödde mycket varierad med att inte blöda alls. Hade varit inskriven på MvC cirka 10 dagar hade en läkartid i fredagss - där farhågen besannades. Det var ett missfall - ett ofostrigt ägg. Detta var totalt min fjärde graviditet, varade till vecka 12 - samt mitt andra missfall.

    Ska nu på morgonen skrapas.Vägra ta detta naturligt påminner så mkt om en vaginal förlossning!

    Berätta gärna hur det går för dig. Kramar!
  4. 2
    I*m in the same situation as you Ursäkta engelskan men om jag hade skrivit på svenska hade texten inte fått plats.

    Har två härliga tjejer födda 020115 och 040217. Mellan dem hade jag ett missfall - missed abortion - vilket var mer makabert var då i 9 veckan - hade tydligen burit ngt dött i tre veckor.

    Ja, jag fick ett missfall i torsdags och småblödde framtill lördagen. Då jag fick kraftiga smärtor. Blödde mycket varierad med att inte blöda alls. Hade varit inskriven på MvC cirka 10 dagar hade en läkartid i fredagss - där farhågen besannades. Det var ett missfall - ett ofostrigt ägg. Detta var totalt min fjärde graviditet, varade till vecka 12 - samt mitt andra missfall.

    Ska nu på morgonen skrapas.Vägra ta detta naturligt påminner så mkt om en vaginal förlossning!

    Berätta gärna hur det går för dig. Kramar!
  5. Isa, utan trean i mars
    #3

    Hej Gitti..

    fy vad bedrövligt att du har drabbats två gånger ! Mina flickor är födda -97 och -03. Barnet som inte blev kunde ha kommit på lillans 4-års dag. Blödningarna började i lördags (i vecka 9) utan förvarning. Har även konstant \"mensvärk\". Börjar komma klumpar nu. Känner mig handlingsförlamad, har inte ringt gyn eller kollat upp detta. Orkar inte just nu. Sänder dig sympatikramar !
  6. 3
    Hej Gitti.. fy vad bedrövligt att du har drabbats två gånger ! Mina flickor är födda -97 och -03. Barnet som inte blev kunde ha kommit på lillans 4-års dag. Blödningarna började i lördags (i vecka 9) utan förvarning. Har även konstant \"mensvärk\". Börjar komma klumpar nu. Känner mig handlingsförlamad, har inte ringt gyn eller kollat upp detta. Orkar inte just nu. Sänder dig sympatikramar !
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Hej Isa!

    Jag var inne i går och fick det bekräftat -Missfall.
    Väntar nu på att blödningen ska komma i gång :(

    Många kramar till dig!
  8. 4
    Hej Isa! Jag var inne i går och fick det bekräftat -Missfall.
    Väntar nu på att blödningen ska komma i gång :(

    Många kramar till dig!
  9. Isa, utan trean i mars
    #5

    kram på dig, Jojan..

    f*n att vi inte får våra marsbebisar !!
  10. 5
    kram på dig, Jojan.. f*n att vi inte får våra marsbebisar !!
  11. Gitti \"livet går vidare!
    #6

    I går blev jag skrapad

    Jag tror nu på framtiden. Är inte lika illamående längre. Jag blöder inte så mycket - bara lite. Men jag har menssmärtor.
    Hade det varit en riktig baby i magen hade den fyllt år samma dag som yngsta dottern.

    Min fyra åring som är stora syster: Mamma jag förstår om du är ledsen ibland!
  12. 6
    I går blev jag skrapad Jag tror nu på framtiden. Är inte lika illamående längre. Jag blöder inte så mycket - bara lite. Men jag har menssmärtor.
    Hade det varit en riktig baby i magen hade den fyllt år samma dag som yngsta dottern.

    Min fyra åring som är stora syster: Mamma jag förstår om du är ledsen ibland!

Liknande trådar

  1. trodde inte jag skulle få nån födelse..
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-01-11, 17:01
  2. Trodde inte det skulle hända mig
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-04, 15:37
  3. trodde verkligen inte det här skulle ske
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-03-21, 17:37
  4. Jag trodde inte jag skulle
    By Anna i Seattle, bf 4/12 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:37
  5. Jag trodde inte jag skulle
    By Anna i Seattle, bf 4/12 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar