Dålig dag igår (förlåt Katarina)
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Dålig dag igår (förlåt Katarina)

    Min mamma ringde och berättade om min syssling som tydligen väntar sitt fjärde barn och hon är ju mycket yngre än dig sa mamma och höll på att fnissa ihjäl sig åt det lustiga. Själv förstod jag inte riktigt vad det var som var roligt eftersom jag också velat vara yngre och haft fler barn vid det här laget och att jag varit sjukskriven för depression för just det faktum att jag i så många år kämpat för just det.

    Dessutom fick jag veta att min pappa ringt runt till släktingar i hela världen (bokstavligt talat) och berättat att jag är gravid, jag som inte ens velat berätta för mina vänner innan UL:et idag.

    Jag är inte så tvärsäker på att allt kommer att gå bra idag nämligen!

    Förlåt Katarina som fick ta emot en riktigt otrevlig kommentar från mig igår, jag skrev den precis efter att jag pratat med min mamma, och det var inte riktat till dig alls!

    Jag hoppas att det går riktigt bra för oss alla som ska på UL idag, och för alla andra som har sina senare i veckan.

    Kramar
  2. 1
    Dålig dag igår (förlåt Katarina) Min mamma ringde och berättade om min syssling som tydligen väntar sitt fjärde barn och hon är ju mycket yngre än dig sa mamma och höll på att fnissa ihjäl sig åt det lustiga. Själv förstod jag inte riktigt vad det var som var roligt eftersom jag också velat vara yngre och haft fler barn vid det här laget och att jag varit sjukskriven för depression för just det faktum att jag i så många år kämpat för just det.

    Dessutom fick jag veta att min pappa ringt runt till släktingar i hela världen (bokstavligt talat) och berättat att jag är gravid, jag som inte ens velat berätta för mina vänner innan UL:et idag.

    Jag är inte så tvärsäker på att allt kommer att gå bra idag nämligen!

    Förlåt Katarina som fick ta emot en riktigt otrevlig kommentar från mig igår, jag skrev den precis efter att jag pratat med min mamma, och det var inte riktat till dig alls!

    Jag hoppas att det går riktigt bra för oss alla som ska på UL idag, och för alla andra som har sina senare i veckan.

    Kramar
  3. Maria m2+bf 29 jan
    #2

    Lycka Bridz!

    Det var ganska okänsligt av din mamma tycker jag! Hur som helst så önskar jag dig lycka till idag. Det kommer säkert att gå bra (det har ju sett bra ut vid tidigare UL väl?)! Men jag förstår att du är nervös. Det kommer jag också vara (redan när jag tänker på det) med hjärtklappning i väntrummet. Skönt att få veta sen dock (troligtvis) att allt ser bra ut. Kanske bäst att försöka att inte tänka på det så mycket innan…

    Kram!
  4. 2
    Lycka Bridz! Det var ganska okänsligt av din mamma tycker jag! Hur som helst så önskar jag dig lycka till idag. Det kommer säkert att gå bra (det har ju sett bra ut vid tidigare UL väl?)! Men jag förstår att du är nervös. Det kommer jag också vara (redan när jag tänker på det) med hjärtklappning i väntrummet. Skönt att få veta sen dock (troligtvis) att allt ser bra ut. Kanske bäst att försöka att inte tänka på det så mycket innan…

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    *kramar om!*

    Fy för okänsliga människor, föräldrar och/eller andra!
    Jag har liknande erfarenheter av människor som inte tänker efter innan de pratar och det känns verkligen förj*vligt.

    Lycka till på UL-et idag och en kram till :)
  6. 3
    *kramar om!* Fy för okänsliga människor, föräldrar och/eller andra!
    Jag har liknande erfarenheter av människor som inte tänker efter innan de pratar och det känns verkligen förj*vligt.

    Lycka till på UL-et idag och en kram till :)

Liknande trådar

  1. förlåt, jag ställde en fråga igår och
    By Vivi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-15, 16:51
  2. Förlåt för igår
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-27, 10:38
  3. Förlåt för igår
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 09:50
  4. Katarina 1 år igår!
    By Mamma Anita in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 14:18
  5. Igår var en dålig dag!
    By Louise m.Tilde, Tintin in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar