Presenter?
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Presenter?

    Nea fyller ju år nu på onsdag (kalas blir på söndag) och alla frågar vad hon vill ha och behöver. Men jag vet inte! Vi har själv inte köpt nåt och vet inte ens vad vi ska köpa.

    Vad har ni köpt åt era 2 åringar och vad har varit populärt? Nea leker mest med dockor och bäddar åt dom, men hon har typ 25 olika... Sen gillar hon att laga mat o servera, men det har hon också miljoner prylar av (har t o m ställt in hälften i förrådet för hon har för mycket). Kläder har hon i överskott.
  2. 1
    Presenter? Nea fyller ju år nu på onsdag (kalas blir på söndag) och alla frågar vad hon vill ha och behöver. Men jag vet inte! Vi har själv inte köpt nåt och vet inte ens vad vi ska köpa.

    Vad har ni köpt åt era 2 åringar och vad har varit populärt? Nea leker mest med dockor och bäddar åt dom, men hon har typ 25 olika... Sen gillar hon att laga mat o servera, men det har hon också miljoner prylar av (har t o m ställt in hälften i förrådet för hon har för mycket). Kläder har hon i överskott.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Till Liv

    har vi köpt en spis, lek mat. Hon kommer att få trehjuling, böcker,kläder,en liten mysfotölj som är lagom till henne,docka,mm,mm. Visst är det svårt att veta vad de behöver. Har ni köpt vinterkläder ännu? Önska er bidrag till det!!!
  4. 2
    Till Liv har vi köpt en spis, lek mat. Hon kommer att få trehjuling, böcker,kläder,en liten mysfotölj som är lagom till henne,docka,mm,mm. Visst är det svårt att veta vad de behöver. Har ni köpt vinterkläder ännu? Önska er bidrag till det!!!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    June fick

    en bokhylla (till), trehjuling, nästan alla Alfonsböckerna, en pippifilm, kläder till docka, ett lejon. Magnetiskt puzzel, resväskor med Pippi på, pippiservis och batterdrivna telefoner så hon kan ringa farmor. Och så fick hon lite pengar och lite kläder och en apsnygg höstjacka som jag önskar passade mig. :)

    Grattis i förskott!! :)
  6. 3
    June fick en bokhylla (till), trehjuling, nästan alla Alfonsböckerna, en pippifilm, kläder till docka, ett lejon. Magnetiskt puzzel, resväskor med Pippi på, pippiservis och batterdrivna telefoner så hon kan ringa farmor. Och så fick hon lite pengar och lite kläder och en apsnygg höstjacka som jag önskar passade mig. :)

    Grattis i förskott!! :)
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4

    Här diggas...

    Fisher Price serien \"Little People\"
    Carolina har hitills fått en massa gubbar, några fordon, en bondgård och en liten lekplats! Hon kan sitta i timtals och pillra och leka med dessa- så hon ska få mer sådant att bygga vidare på i sin serie när hon fyller :)
    Sen ska hon önska sig kläder...

    //Cesse
  8. 4
    Här diggas... Fisher Price serien \"Little People\"
    Carolina har hitills fått en massa gubbar, några fordon, en bondgård och en liten lekplats! Hon kan sitta i timtals och pillra och leka med dessa- så hon ska få mer sådant att bygga vidare på i sin serie när hon fyller :)
    Sen ska hon önska sig kläder...

    //Cesse
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Lego...

    ...är världens höjdare hemma. Duplo är kul fortfarande och kommer nog att vara det länge till, han leker med det varje dag. Nu har han precis börjat leka lite med små-Legot jag hade som liten. (vanligt lego alltså inte duplo).

    Maxi fyller ju också år på onsdag och vi har köpt en tramp-traktor till honom. Andra saker vi funderade på är leksnickarbänk i trä, gunghäst, docksäng (jag har hittat den mest underbara dockvaggan...) och mer Lego.
  10. 5
    Lego... ...är världens höjdare hemma. Duplo är kul fortfarande och kommer nog att vara det länge till, han leker med det varje dag. Nu har han precis börjat leka lite med små-Legot jag hade som liten. (vanligt lego alltså inte duplo).

    Maxi fyller ju också år på onsdag och vi har köpt en tramp-traktor till honom. Andra saker vi funderade på är leksnickarbänk i trä, gunghäst, docksäng (jag har hittat den mest underbara dockvaggan...) och mer Lego.
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6

    Oj...

    vågar du låta han leka med smålego?
    Här är carolina bannlyst från rum där simon (storebror) leker med smålego!
    Hon får hålla sig till hela sin back med duplo ett bra tag till- eller är jag bara nojjig? :)

    //Cesse *som kanske är lite för hård...eller? :)*
  12. 6
    Oj... vågar du låta han leka med smålego?
    Här är carolina bannlyst från rum där simon (storebror) leker med smålego!
    Hon får hålla sig till hela sin back med duplo ett bra tag till- eller är jag bara nojjig? :)

    //Cesse *som kanske är lite för hård...eller? :)*
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    Smålego och kulor

    är skoj. Det leker båda med. De är duktiga att inta stoppa i munnen. Robert var riktigt duktig till förra året då han självklart svalde en kula. Jösses vilken min han hade, jag satt bredvid med visste inte att kulan hade \"hoppat\" in i hans mun. Den kom i alla fall ut den naturliga vägen, för den ligger garanterat inte kvar i kistan och skramlar *s*
  14. 7
    Smålego och kulor är skoj. Det leker båda med. De är duktiga att inta stoppa i munnen. Robert var riktigt duktig till förra året då han självklart svalde en kula. Jösses vilken min han hade, jag satt bredvid med visste inte att kulan hade \"hoppat\" in i hans mun. Den kom i alla fall ut den naturliga vägen, för den ligger garanterat inte kvar i kistan och skramlar *s*
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8

    Det som fungerar här bäst

    är böcker. Aliette hittar bäcker överallt och i affärerna plcokar hon och lägger böcker i kundvagnen, senast idag igen *ler* Blir så ledsen när den msåte lämnas tillbaka. Hon tog även en liten docka med sig tillvagnen men det gick utan problem att få henne att lämna den där hon tagit den. Men böcker, ajabaja om mamma vill lämna dem.

    Annars så leker hon med smålego, duplo, skrållandockan och dockvagnen + annan docka och alla gosedjur, bilar, djur, ja det mesta.
  16. 8
    Det som fungerar här bäst är böcker. Aliette hittar bäcker överallt och i affärerna plcokar hon och lägger böcker i kundvagnen, senast idag igen *ler* Blir så ledsen när den msåte lämnas tillbaka. Hon tog även en liten docka med sig tillvagnen men det gick utan problem att få henne att lämna den där hon tagit den. Men böcker, ajabaja om mamma vill lämna dem.

    Annars så leker hon med smålego, duplo, skrållandockan och dockvagnen + annan docka och alla gosedjur, bilar, djur, ja det mesta.

Liknande trådar

  1. presenter
    By -jenna- in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 17:42
  2. presenter! :-)
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 10:29
  3. Presenter då?
    By ~liten~ in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 16:26
  4. 1 års presenter!?
    By Småtrollsmamman in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 22:03
  5. Presenter???
    By Agnieszka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 13:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar