Blöjfri.
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Blöjfri.

    På en vecka har Loke gått från att i stort sett vägra pottan till att bli näst intill helt blöjfri. Han till och med sover middag utan blöja. På nätterna har han blöja men den är alltid torr på morgonen och han tar då genast av den och går och kissar. Han även bajsar på pottan. Han är såååå stolt. Har fått kalsonger med motorcyklar på och dom går han och visar för alla som vill och inte vill se. =)
  2. 1
    Blöjfri. På en vecka har Loke gått från att i stort sett vägra pottan till att bli näst intill helt blöjfri. Han till och med sover middag utan blöja. På nätterna har han blöja men den är alltid torr på morgonen och han tar då genast av den och går och kissar. Han även bajsar på pottan. Han är såååå stolt. Har fått kalsonger med motorcyklar på och dom går han och visar för alla som vill och inte vill se. =)
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    Wow! Då finns det hopp!

    Vilken duktigt kille!

    Hugo är ju också i princip ointresserad av pottorm toaletter och kalsonger, men om Loke grejar det så snabbt när intresse väl uppstår så finns det väl hopp för min kille också!

    Bra jobbat Loke!
  4. 2
    Wow! Då finns det hopp! Vilken duktigt kille!

    Hugo är ju också i princip ointresserad av pottorm toaletter och kalsonger, men om Loke grejar det så snabbt när intresse väl uppstår så finns det väl hopp för min kille också!

    Bra jobbat Loke!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Instämmer

    Ditt inlägg inger hopp! Albin är inte intresserad, men det verkar ju kunna gå fort! Grattis!
  6. 3
    Instämmer Ditt inlägg inger hopp! Albin är inte intresserad, men det verkar ju kunna gå fort! Grattis!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Vad bra!

    Vad duktigt gjort! Kan tänka mig att han är stolt. Dessutom finns det ju så otroligt söta kalsonger i små storlekar! Det var nästan fest första gången freja och jag gick för att köpa henne trosor. Jag vet inte vem av oss som shoppade lös värst:-))
  8. 4
    Vad bra! Vad duktigt gjort! Kan tänka mig att han är stolt. Dessutom finns det ju så otroligt söta kalsonger i små storlekar! Det var nästan fest första gången freja och jag gick för att köpa henne trosor. Jag vet inte vem av oss som shoppade lös värst:-))

Liknande trådar

  1. Bli blöjfri?
    By Ida m Albert&Vilfred in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 09:21
  2. Blöjfri
    By Lima in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 12:26
  3. blöjfri
    By eva- in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 12:52
  4. Blöjfri!
    By Sannan in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 18:33
  5. Blöjfri/inte blöjfri (igen)
    By msandell in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 20:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar