Flytningar
Gravidsnack
  1. T
    #1

    Flytningar

    Hej hej! Fick missfall i början av juni och försöker nu bli med bebis igen. Hade ägglossning runt den 5e och har nu hur mycket flytningar som helst, vita nästan genomskinliga, luktar nästan ingenting.... Någon som vet vad detta kan vara?

    Kram på er
  2. 1
    Flytningar Hej hej! Fick missfall i början av juni och försöker nu bli med bebis igen. Hade ägglossning runt den 5e och har nu hur mycket flytningar som helst, vita nästan genomskinliga, luktar nästan ingenting.... Någon som vet vad detta kan vara?

    Kram på er
  3. Lio
    #2

    Du kanske

    är gravid? Snart dax att kolla? Det har varit det första tecknet för mig då jag väntat mina barn (4 st) men det har hänt att jag fått mkt flytningar före mens också, så det är inget tillförlitligt tecken, bara det. Lycka till!
  4. 2
    Du kanske är gravid? Snart dax att kolla? Det har varit det första tecknet för mig då jag väntat mina barn (4 st) men det har hänt att jag fått mkt flytningar före mens också, så det är inget tillförlitligt tecken, bara det. Lycka till!
  5. T
    #3

    Tack...

    ...för ett gulligt svar :)

  6. 3
    Tack... ...för ett gulligt svar :)

  7. Lollipop m Ludvig
    #4

    Jag hade

    jättemycket flytningar de första veckorna när jag var gravid. Det bara forsade ;) Du kanske ska kolla om det är så?
  8. 4
    Jag hade jättemycket flytningar de första veckorna när jag var gravid. Det bara forsade ;) Du kanske ska kolla om det är så?

Liknande trådar

  1. flytningar
    By Tussilull in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-28, 10:59
  2. Flytningar
    By MrsRisberg in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 11:06
  3. Flytningar?
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 20:28
  4. Flytningar
    By T in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 11:30
  5. Flytningar
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar