tänk om man får
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    tänk om man får

    ha kvar bäbis efter förlossningen denne gång!
    Förra gången hade jag kvar Hwila i 6 min (vikka dom använde på att försöka gnugga igång henne) innan dom gick iväg med henne å pappa ner till NEO.
    Hon var stånkig och behövde hjälp med att andas upp slemm.

    Tänk om man får det som man läst om denne gång...
    att dom ligger på bröstet och sakta letar sig fram till bröstet. Man ligger å gosar i flera dagar innan man åker hem till värkligheten.
  2. 1
    tänk om man får ha kvar bäbis efter förlossningen denne gång!
    Förra gången hade jag kvar Hwila i 6 min (vikka dom använde på att försöka gnugga igång henne) innan dom gick iväg med henne å pappa ner till NEO.
    Hon var stånkig och behövde hjälp med att andas upp slemm.

    Tänk om man får det som man läst om denne gång...
    att dom ligger på bröstet och sakta letar sig fram till bröstet. Man ligger å gosar i flera dagar innan man åker hem till värkligheten.
  3. Mizazza m Tuva + bf 3sep
    #2

    det drömmer jag

    också om denna gång. Förra gången kom de och hämtade Tuva bara efter några minuter för hon skulle köras i kuvös upp till Neonatalavdelningen, det var sååå trist att se henne rulla iväg så snabbt... (hon kom i v 34)

    Denna gång vill jag inte släppa ifrån mig bebisen en sekund, jag hoppas att det blir så och oddsen verkar ju rätt ok eftersom jag gått hela 37 veckor nu och har en nästintill fullgången bebis i magen! jippi!
  4. 2
    det drömmer jag också om denna gång. Förra gången kom de och hämtade Tuva bara efter några minuter för hon skulle köras i kuvös upp till Neonatalavdelningen, det var sååå trist att se henne rulla iväg så snabbt... (hon kom i v 34)

    Denna gång vill jag inte släppa ifrån mig bebisen en sekund, jag hoppas att det blir så och oddsen verkar ju rätt ok eftersom jag gått hela 37 veckor nu och har en nästintill fullgången bebis i magen! jippi!
  5. tina m filip + bf 22/8
    #3

    ja...

    jag fick inte hålla alls i filip, utan han kom in senare inlindad i filt o mössa!
  6. 3
    ja... jag fick inte hålla alls i filip, utan han kom in senare inlindad i filt o mössa!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    du slet väl av han

    allt det där? =)

    Var han för tidit född eller?
  8. 4
    du slet väl av han allt det där? =)

    Var han för tidit född eller?
  9. tina m filip + bf 22/8
    #5

    nej, + 14 dagar...

    men han mådde inte bra när han kom ut. hade bara 6 eller nåt sånt i apgar. sambon han inte klippa navelsträngen eller så heller, utan de bara tog ut honom direkt.

    jag visste inte om det va en pojke eller flicka..

    men nej, jag tog inte av honom det, så klart tänkte jag inte. tänkte att det va bäst att han fick ha det på, dem lindade väl in honom av nån anledning...hade det varit idag hade jag tagit av honom det.

    så jag blev lite snuvad på det där!
  10. 5
    nej, + 14 dagar... men han mådde inte bra när han kom ut. hade bara 6 eller nåt sånt i apgar. sambon han inte klippa navelsträngen eller så heller, utan de bara tog ut honom direkt.

    jag visste inte om det va en pojke eller flicka..

    men nej, jag tog inte av honom det, så klart tänkte jag inte. tänkte att det va bäst att han fick ha det på, dem lindade väl in honom av nån anledning...hade det varit idag hade jag tagit av honom det.

    så jag blev lite snuvad på det där!

Liknande trådar

  1. Tänk så fel man kan ha
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 08:10
  2. Tänk er in i att ni är 18
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 21:39
  3. Tänk OM
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 10:08
  4. Tänk om...
    By GladaKon in forum Hitta nya vänner
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 22:52
  5. tänk om man får
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 19:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar