Vilka är alla?
_00/01 Vinterbarn
  1. GosGumman
    #1

    Vilka är alla?

    Vore kul att få en liten snabbpresentation av er.
  2. 1
    Vilka är alla? Vore kul att få en liten snabbpresentation av er.
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    Hej och välkommen

    Eva heter jag och bor i Enköping med min familj.
    JAg har fyra barn MAttias 90, JOhan 92, Emelie 00, KArin 03

    Har hängt med i gruppen sedan 00.

    KRam och välkommen ännu en gång
  4. 2
    Hej och välkommen Eva heter jag och bor i Enköping med min familj.
    JAg har fyra barn MAttias 90, JOhan 92, Emelie 00, KArin 03

    Har hängt med i gruppen sedan 00.

    KRam och välkommen ännu en gång
  5. Eva & Johanna
    #3

    En till Eva

    Välkommen tillbaka! Jag höll också till i ankomstgrupp november-00 när jag var gravid. Min Johanna var beräknad att bli en novemberbebis, men hon trivdes så bra i magen att hon blev en decembertjej istället. På -00/01 Vinterbarn har jag hängt sen snackgruppen var ny, mer eller mindre aktivt...

    Vi bor på Västkusten tillsammans med Johannas storebror, 9 år, och min man/barnens pappa.
  6. 3
    En till Eva Välkommen tillbaka! Jag höll också till i ankomstgrupp november-00 när jag var gravid. Min Johanna var beräknad att bli en novemberbebis, men hon trivdes så bra i magen att hon blev en decembertjej istället. På -00/01 Vinterbarn har jag hängt sen snackgruppen var ny, mer eller mindre aktivt...

    Vi bor på Västkusten tillsammans med Johannas storebror, 9 år, och min man/barnens pappa.
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4

    Hej!

    Välkommen tillbaka. Jag kallas för Ango, är 34 år och är mamma till 3 barn. Paulina är min äldsta och föddes 13/12-00. Jag var med i dec-00-gruppen när den fanns och har varit här sedan gruppen startades.
    Jag bor för övrigt inte mer än 3 mil från dig.

    Kramisar
  8. 4
    Hej! Välkommen tillbaka. Jag kallas för Ango, är 34 år och är mamma till 3 barn. Paulina är min äldsta och föddes 13/12-00. Jag var med i dec-00-gruppen när den fanns och har varit här sedan gruppen startades.
    Jag bor för övrigt inte mer än 3 mil från dig.

    Kramisar
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Samma med min dotter...

    hon var beräknad till 27 november men behagade inte komma förrän på morfars födelsedag den 15 december.
    En långliggare (lillebror lika så)
  10. 5
    Samma med min dotter... hon var beräknad till 27 november men behagade inte komma förrän på morfars födelsedag den 15 december.
    En långliggare (lillebror lika så)
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6

    Hejsan!

    Jag kallar mig Nickan73, bor i Ystad. Är sambo och mamma till Thilda(dec-00) & Albin(mars-06).

    Jag hittade hit ganska nyligen, under tiden jag väntade lillebror.
  12. 6
    Hejsan! Jag kallar mig Nickan73, bor i Ystad. Är sambo och mamma till Thilda(dec-00) & Albin(mars-06).

    Jag hittade hit ganska nyligen, under tiden jag väntade lillebror.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Vem är du själv?

    Jag är iaf Anna-Mia, 34 år från medelpad.
    Bor med min (nät)kärlek Stefan och tillsammans har vi skapat 2 underbara prinsessor...Hannah född 24 januari 2001 också Astrid som föddes den 23 mars i år.
    Är f-ledig just för tillfället, jobbar annars som uska på ett gruppboende...har planerat vara f-ledig en bit in på nästa år.
  14. 7
    Vem är du själv? Jag är iaf Anna-Mia, 34 år från medelpad.
    Bor med min (nät)kärlek Stefan och tillsammans har vi skapat 2 underbara prinsessor...Hannah född 24 januari 2001 också Astrid som föddes den 23 mars i år.
    Är f-ledig just för tillfället, jobbar annars som uska på ett gruppboende...har planerat vara f-ledig en bit in på nästa år.
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8

    hej hej

    veronica här..25 år gammal.
    har hängt med här inne sen skay låg i magen.
    bor med min man i dalarna.
    har skay 010110 och nova 030411 tillsammans.=))våra söta tjejjer.=))
    Jobbar som assistent.=))
  16. 8
    hej hej veronica här..25 år gammal.
    har hängt med här inne sen skay låg i magen.
    bor med min man i dalarna.
    har skay 010110 och nova 030411 tillsammans.=))våra söta tjejjer.=))
    Jobbar som assistent.=))
  17. GosGumman
    #9

    Oj....

    Du har hållit dig kvar under alla dessa år. Ja har varit dålig på de. Var utan internet länge så. Då blir de att man komer av sig i alla sidor man hänger på.
    Kram!
  18. 9
    Oj.... Du har hållit dig kvar under alla dessa år. Ja har varit dålig på de. Var utan internet länge så. Då blir de att man komer av sig i alla sidor man hänger på.
    Kram!
  19. GosGumman
    #10

    Ohhh.. Västkusten!

    De låter härligt! Så vi har alltså hållit ihop tidigare? *ler*
  20. 10
    Ohhh.. Västkusten! De låter härligt! Så vi har alltså hållit ihop tidigare? *ler*
  21. GosGumman
    #11

    Oj...

    De va sannerligen långliggare dina barn. *ler*
  22. 11
    Oj... De va sannerligen långliggare dina barn. *ler*
  23. GosGumman
    #12

    Okej...

    Så vi är praktiskt taget grannar. *ler* Tycker de e synd att ja ej följt er från tiden då denna grupp bildades. Hade varit kul!
  24. 12
    Okej... Så vi är praktiskt taget grannar. *ler* Tycker de e synd att ja ej följt er från tiden då denna grupp bildades. Hade varit kul!
  25. GosGumman
    #13

    Ja man hittar ofta tillbaka...

    ....när de planeras för nästa barn. Som me mig, ja o sambon har öppnat verkstad. *ler*
  26. 13
    Ja man hittar ofta tillbaka... ....när de planeras för nästa barn. Som me mig, ja o sambon har öppnat verkstad. *ler*
  27. GosGumman
    #14

    Jag själv år....

    Heidi och ja kommer från södermanland. Har min dotter på 6 år (tidigare förhållande) och så sambon min. Vi är båda 27 och nu så ska 5-åringen få syskon om de vill sog väl me bebis-verkstaden. :)
  28. 14
    Jag själv år.... Heidi och ja kommer från södermanland. Har min dotter på 6 år (tidigare förhållande) och så sambon min. Vi är båda 27 och nu så ska 5-åringen få syskon om de vill sog väl me bebis-verkstaden. :)
  29. GosGumman
    #15

    Vilket bra fördelse.nr

    010110... De va lätt... Ja frågade om ja ej kunde få ut Julia en dag innan hon föddes (höll på i tre dygn) för ja ville ju ha noll noll ett ett två två, men de fick bli 001123 istället. *ler* Hade ju kunnat ta ut henne på 001122, för ja blev ju ändå förlöst me snitt till slut. *ler*
  30. 15
    Vilket bra fördelse.nr 010110... De va lätt... Ja frågade om ja ej kunde få ut Julia en dag innan hon föddes (höll på i tre dygn) för ja ville ju ha noll noll ett ett två två, men de fick bli 001123 istället. *ler* Hade ju kunnat ta ut henne på 001122, för ja blev ju ändå förlöst me snitt till slut. *ler*
  31. Medlem sedan
    Feb 1999
    #16

    Vi är...

    Kerstin med Martin-00 och Linus-05. Bor med barnens pappa i Köping. Har hängt med här sen 1999 ¨å vi började planera för barn.
  32. 16
    Vi är... Kerstin med Martin-00 och Linus-05. Bor med barnens pappa i Köping. Har hängt med här sen 1999 ¨å vi började planera för barn.
  33. Misan med Arvid + 3 till
    #17

    Jag är

    Marie, en 40-årig fyrabarnsmamma. Jag bor med man och barn mitt i Skåne. Jag har 4 killar som är 15 år, 12 år, snart 8 år och vinterbarnet Arvid som blir 6 år i december.
  34. 17
    Jag är Marie, en 40-årig fyrabarnsmamma. Jag bor med man och barn mitt i Skåne. Jag har 4 killar som är 15 år, 12 år, snart 8 år och vinterbarnet Arvid som blir 6 år i december.
  35. Medlem sedan
    Dec 2002
    #18

    Hej

    Jag heter Bettina 30 år och har 3 barn.Bor i hus i kumla med min man och våra tre katter. Har jobbat på ica i många år men nu till hösten ska jag börja läsa på örebro universitet till samhälls och beteendevetare.
  36. 18
    Hej Jag heter Bettina 30 år och har 3 barn.Bor i hus i kumla med min man och våra tre katter. Har jobbat på ica i många år men nu till hösten ska jag börja läsa på örebro universitet till samhälls och beteendevetare.
  37. Medlem sedan
    Dec 1999
    #19

    Pernilla här

    Jag är inte speciellt aktiv när det gäller skrivande, men jag läser ganska flitigt. Min storkille Pontus är född 010114 och lillkillen Filip är född 040624.
    Är mer aktiv med skrivandet på diabetessidan eftersom min lillkille har diabetes.
  38. 19
    Pernilla här Jag är inte speciellt aktiv när det gäller skrivande, men jag läser ganska flitigt. Min storkille Pontus är född 010114 och lillkillen Filip är född 040624.
    Är mer aktiv med skrivandet på diabetessidan eftersom min lillkille har diabetes.
  39. Medlem sedan
    May 2000
    #20

    Väldigt sporadisk

    Vet inte om jag får vara med, så sällan som jag är här, men jag bor iallafall i London med min amerikanske man och våra 3 barn, Kajsa 010127, Vera, februari 03 och Axel, april 05. Vi väntar en fyra i början av februari nästa år.
    Jag är hemmamamma på heltid och vi har bott här nästan 7 år nu.
  40. 20
    Väldigt sporadisk Vet inte om jag får vara med, så sällan som jag är här, men jag bor iallafall i London med min amerikanske man och våra 3 barn, Kajsa 010127, Vera, februari 03 och Axel, april 05. Vi väntar en fyra i början av februari nästa år.
    Jag är hemmamamma på heltid och vi har bott här nästan 7 år nu.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka kommer på alla
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 11:37
  2. Vilka ordentliga tonåringar alla har
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 19:40
  3. Vilka fina bilder alla har!
    By Triss in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 11:56
  4. Vilka var alla hemlisar??
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 01:48
  5. vilka datum ska alla ha i mars
    By trulls in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 09:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar