Fantasi
_0309 Septemberbarn
  1. Gullan m Axel & Algot
    #1

    Fantasi

    Visst är det underbart vilken livlig fantasi de har nu? Axel springer för jämnan runt och kör traktor, truck, buss och tåg. Och det är verkligen verkligt för honom. Den måste parkeras ordentligt innan läggdags och han vet exakt var den står och när han ska hoppa in i den igen. När P bad honom ta med sig sin bok på trucken in till sitt rum så svarade han glatt \"Ja, lägg den på flaket\" och vände ryggen till. För för honom hade han verkligen ett flak där bakom...

    Vad handlar era barns fantasier om??
  2. 1
    Fantasi Visst är det underbart vilken livlig fantasi de har nu? Axel springer för jämnan runt och kör traktor, truck, buss och tåg. Och det är verkligen verkligt för honom. Den måste parkeras ordentligt innan läggdags och han vet exakt var den står och när han ska hoppa in i den igen. När P bad honom ta med sig sin bok på trucken in till sitt rum så svarade han glatt \"Ja, lägg den på flaket\" och vände ryggen till. För för honom hade han verkligen ett flak där bakom...

    Vad handlar era barns fantasier om??
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    här fantiseras det

    allra mest familjelekar. Jag är mamma (kasper), och jag är storebror (minna) och nallen är lilla bebisen. Rollerna ändras & ibland är de mamma till mig men familjelekar är det mycket. Igår på väg till dagis sade tex minna att \"bebin nallen var lite grinig\" så kasper var tvungen att bära honom...

    Annars leker de köra moppe/motorcykel och åka till jobbet.
  4. 2
    här fantiseras det allra mest familjelekar. Jag är mamma (kasper), och jag är storebror (minna) och nallen är lilla bebisen. Rollerna ändras & ibland är de mamma till mig men familjelekar är det mycket. Igår på väg till dagis sade tex minna att \"bebin nallen var lite grinig\" så kasper var tvungen att bära honom...

    Annars leker de köra moppe/motorcykel och åka till jobbet.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Lite samma som Axels

    han kör tåg, leker med bilar och han lever sig_verkligen in i leken och blir en del av den. Mycket kojor blir det och mycket lekar med sin hund och han leker att jag o J är hans kompisar så leker vi som de gör på dagis *s*
  6. 3
    Lite samma som Axels han kör tåg, leker med bilar och han lever sig_verkligen in i leken och blir en del av den. Mycket kojor blir det och mycket lekar med sin hund och han leker att jag o J är hans kompisar så leker vi som de gör på dagis *s*

Liknande trådar

  1. Fantasi
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 08:58
  2. Fantasi...!!!
    By Ali-6barn in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 08:06
  3. Fantasi-liv...
    By anchita in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 18:54
  4. Ni med bra fantasi!
    By Mimis in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 16:48
  5. Fantasi?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 08:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar