5 månaders koll
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    5 månaders koll

    Noak fick ett OK. :) Nä vars, men vi var ju kämpat lite med hans vikt. Fram till 4 månader bara dalade han i kurvorna, från att ha legat ganska långt över \"normal\"-kurvan så var han ett par kruvor under.

    Men igår hade han gått upp 1 kilo! på 1 månad.
    Väger nu 7130 g och är 65 cm lång. :)
  2. 1
    5 månaders koll Noak fick ett OK. :) Nä vars, men vi var ju kämpat lite med hans vikt. Fram till 4 månader bara dalade han i kurvorna, från att ha legat ganska långt över \"normal\"-kurvan så var han ett par kruvor under.

    Men igår hade han gått upp 1 kilo! på 1 månad.
    Väger nu 7130 g och är 65 cm lång. :)
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    åå duktig kille! skönt att det går

    uppåt nu då =) Här blir det 5 månaders koll imorrn! såå spännande nu när man inte varit där på en hel månad ju!
  4. 2
    åå duktig kille! skönt att det går uppåt nu då =) Här blir det 5 månaders koll imorrn! såå spännande nu när man inte varit där på en hel månad ju!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Kul!

    Hoppas det går lika bra för er! :)
  6. 3
    Kul! Hoppas det går lika bra för er! :)
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4

    ja! det blir rapportering imorrn!

    iofs har hon ju växt fint tidigare så det e inget jag oroar mig för... det e mest så himla spännande... hon va ju 65,5 cm lång när hon va fyra månader så det ska bli kul å se om hon har blitt nå längre =)
  8. 4
    ja! det blir rapportering imorrn! iofs har hon ju växt fint tidigare så det e inget jag oroar mig för... det e mest så himla spännande... hon va ju 65,5 cm lång när hon va fyra månader så det ska bli kul å se om hon har blitt nå längre =)
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5

    Han är ju jättestor

    i jämförelse med min lilla plutt... Igår hade han en 56-body på sig, och den var lagom! Undrar vad de säger på kontrollen nästa vecka, men han har ju iofs legat under kurvan hela tiden.
  10. 5
    Han är ju jättestor i jämförelse med min lilla plutt... Igår hade han en 56-body på sig, och den var lagom! Undrar vad de säger på kontrollen nästa vecka, men han har ju iofs legat under kurvan hela tiden.
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    Härligt!

    Vad bra att han har gått upp så bra nu sista månaden. Jag tycker han låter som en rätt stor kille ändå :)
  12. 6
    Härligt! Vad bra att han har gått upp så bra nu sista månaden. Jag tycker han låter som en rätt stor kille ändå :)

Liknande trådar

  1. 18-månaders koll
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-22, 01:58
  2. BVC 6 månaders koll
    By Jennie m 2 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 22:51
  3. 18-månaders koll
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 20:01
  4. 6 månaders koll...
    By thureson73 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 13:18
  5. 3-månaders koll
    By Anna-UK in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 11:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar