Jag tänker på er varje natt!
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Jag tänker på er varje natt!

    där jag går med lillkillen i famnen och så tröstar jag mig själv med att jag alltid kan skriva ett klagoinlägg till er på morgonen och få lite stöd! (sedan att jag aldrig orkar skriva den typen av inlägg i praktiken är en annan sak). Det enda jag kort kan säga är att jag är TRÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. 1
    Jag tänker på er varje natt! där jag går med lillkillen i famnen och så tröstar jag mig själv med att jag alltid kan skriva ett klagoinlägg till er på morgonen och få lite stöd! (sedan att jag aldrig orkar skriva den typen av inlägg i praktiken är en annan sak). Det enda jag kort kan säga är att jag är TRÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. raqven m. 5
    #2

    Kramar!!!!

    Kom ihåg att det bara är en kort period!!!! När Alva var som värst i början så hade jag mitt mantra \"Måtte hon snart vara 3 månader\" ( Hon hade lite magvärk, och allt brukar ju stabilisera sig runt 3 mån...) Nu är hon stökig som sjutton igen en period, men jag intalar mig varje natt, att imorrn vänder det...
  4. 2
    Kramar!!!! Kom ihåg att det bara är en kort period!!!! När Alva var som värst i början så hade jag mitt mantra \"Måtte hon snart vara 3 månader\" ( Hon hade lite magvärk, och allt brukar ju stabilisera sig runt 3 mån...) Nu är hon stökig som sjutton igen en period, men jag intalar mig varje natt, att imorrn vänder det...
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3

    stor kram

    tänk på att det finns många mammor i samma sits.

    Jag får sova ganska bra just nu men det fanns och kommer att finnas perioder då man bara önskar man finge åtminstone en halvtimma mer.
    men mina tankar är hos dig jag vaknar till flera gånger på natten dottern vill snutta lite jag måste kissa lite så jag ska tänka på dig då när jag är vaken.
    hoppas du känner att det värmer.

    kram
  6. 3
    stor kram tänk på att det finns många mammor i samma sits.

    Jag får sova ganska bra just nu men det fanns och kommer att finnas perioder då man bara önskar man finge åtminstone en halvtimma mer.
    men mina tankar är hos dig jag vaknar till flera gånger på natten dottern vill snutta lite jag måste kissa lite så jag ska tänka på dig då när jag är vaken.
    hoppas du känner att det värmer.

    kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    STOR KRAM...

    ...till dig och många styrkekramar. Här får vi sova ganska bra för tillfället så jag har lite extra ork över att tänka på dig!!!!!!!! Hoppas det vänder snart!
  8. 4
    STOR KRAM... ...till dig och många styrkekramar. Här får vi sova ganska bra för tillfället så jag har lite extra ork över att tänka på dig!!!!!!!! Hoppas det vänder snart!
  9. Ypsilon
    #5

    Åhhh.

    Tänk att man redan förträngt de där nattpassen ur sitt minne? Hua - ska tänka på dej. Men det är ju en period då man börjar undra vad alla andra gör på nätterna när man vankar omkring med en liten... Hoppas du får sova lite på fm / dag / kväll... Kram!
  10. 5
    Åhhh. Tänk att man redan förträngt de där nattpassen ur sitt minne? Hua - ska tänka på dej. Men det är ju en period då man börjar undra vad alla andra gör på nätterna när man vankar omkring med en liten... Hoppas du får sova lite på fm / dag / kväll... Kram!
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6

    Om jag får klaga vidare

    så är det just det att jag förutom att jag är uppe hela nätterna så jobbar jag även heltid, dvs ingen vila what so ever (jo en kvart på pendeltåget varje em). Jag blir arg på mig själv för att jag inte säger åt Spacemannen att ta nätterna samtidigt som jag vet hur tufft det är att vara hemma hela dagarna med två barn om man inte fått sova (dessutom jobbar han kvällstid ganska ofta och kommer hem 01.30).
  12. 6
    Om jag får klaga vidare så är det just det att jag förutom att jag är uppe hela nätterna så jobbar jag även heltid, dvs ingen vila what so ever (jo en kvart på pendeltåget varje em). Jag blir arg på mig själv för att jag inte säger åt Spacemannen att ta nätterna samtidigt som jag vet hur tufft det är att vara hemma hela dagarna med två barn om man inte fått sova (dessutom jobbar han kvällstid ganska ofta och kommer hem 01.30).
  13. A-C & Frida
    #7

    Du får klaga

    men nog får du säga åt spacemannen att dela nätterna med dig för att du ska orka.

    Kram
  14. 7
    Du får klaga men nog får du säga åt spacemannen att dela nätterna med dig för att du ska orka.

    Kram
  15. space
    #8

    Jo

    det är ju det jag säger till andra *s*. Synd bara att jag är lite dålig på det själv när det väl kommer till kritan.

    Det har ju funkat bra sedan jag började jobba men just nu efter semestern så har Emriks sovmönster blivit helt rubbat. Han är supertrött men vaknar varje timme och skriker och försöker klättra upp ur sängen. Han vill inte ligga själv, han vill inte ligga hos mig. Han vill inte bli buren men han vill inte bli nedlagd. Frustrerande är bara första bokstaven i förnamnet....
  16. 8
    Jo det är ju det jag säger till andra *s*. Synd bara att jag är lite dålig på det själv när det väl kommer till kritan.

    Det har ju funkat bra sedan jag började jobba men just nu efter semestern så har Emriks sovmönster blivit helt rubbat. Han är supertrött men vaknar varje timme och skriker och försöker klättra upp ur sängen. Han vill inte ligga själv, han vill inte ligga hos mig. Han vill inte bli buren men han vill inte bli nedlagd. Frustrerande är bara första bokstaven i förnamnet....

Liknande trådar

  1. Varje gång jag tänker Kina
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 07:17
  2. Vaknar VARJE natt
    By Lena_D in forum _0505 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 22:42
  3. Svettas som en tok varje natt
    By ::Kiddan:: in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 15:49
  4. Varje natt...
    By -a-k- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 11:00
  5. Varje natt är en ny resa.
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 10:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar