Nu håller jag på
Utlandsföräldrar
  1. Anna i Seattle
    #1

    Nu håller jag på

    att laga middag till barnen. Pasta med korv, majs och gröna ärter. Jättebra för då får de det som pastasallad till summer camp i morgon.

    När maken kommer hem tänker jag dock göra kycklingwok till oss. Korkat att laga två middagar, men jag lagade iofs ingen lunch idag.
  2. 1
    Nu håller jag på att laga middag till barnen. Pasta med korv, majs och gröna ärter. Jättebra för då får de det som pastasallad till summer camp i morgon.

    När maken kommer hem tänker jag dock göra kycklingwok till oss. Korkat att laga två middagar, men jag lagade iofs ingen lunch idag.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    J har precis somnat och A

    håller på att somna om i swingen. Vad vi får till middag idag vet jag när maken kommer hem. ;-)

    Vad går barnen på för summer camp? Vill också gå på summer camp... ett sånt med typ solstolar och någon som serverar drinkar och bara massa trevliga att småprata med... ;-)
  4. 2
    J har precis somnat och A håller på att somna om i swingen. Vad vi får till middag idag vet jag när maken kommer hem. ;-)

    Vad går barnen på för summer camp? Vill också gå på summer camp... ett sånt med typ solstolar och någon som serverar drinkar och bara massa trevliga att småprata med... ;-)
  5. Anna i Seattle
    #3

    Det är på

    L\'s blivande preschool. 3 dagar i veckan, 3 timmar/dag (i 3 veckor). De leker utomhus, gör massa art projects och har jättekul. De har gjort \"stepping stones\" till trädgården, t-shirts, pussel, tvålkoppar, tvål, handdockor osv osv.

    Jag ser det som inskolning för L. Nu får han ju ha tryggheten av att ha J där. Till hösten kommer han gå 3 dagar i veckan, 3.5 timmar/dag.
  6. 3
    Det är på L\'s blivande preschool. 3 dagar i veckan, 3 timmar/dag (i 3 veckor). De leker utomhus, gör massa art projects och har jättekul. De har gjort \"stepping stones\" till trädgården, t-shirts, pussel, tvålkoppar, tvål, handdockor osv osv.

    Jag ser det som inskolning för L. Nu får han ju ha tryggheten av att ha J där. Till hösten kommer han gå 3 dagar i veckan, 3.5 timmar/dag.
  7. Anna i Seattle
    #4

    tillägg

    jag skulle också vilja åka på ett sådant summer camp du pratar om..... Långt bort och läääääänge. Typ en vecka utan barn. OJ vad man skulle kunna ladda batterierna.
  8. 4
    tillägg jag skulle också vilja åka på ett sådant summer camp du pratar om..... Långt bort och läääääänge. Typ en vecka utan barn. OJ vad man skulle kunna ladda batterierna.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Vi har precis ätit

    och det var inte så populärt. De fick pannbiff med kokta morötter.

    Min man kommer hem efter midnatt, ska jag orka hålla mig vaken måntro.
  10. 5
    Vi har precis ätit och det var inte så populärt. De fick pannbiff med kokta morötter.

    Min man kommer hem efter midnatt, ska jag orka hålla mig vaken måntro.

Liknande trådar

  1. Håller det här?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-22, 20:18
  2. Håller AFF på att dö?
    By Guinan in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 17:42
  3. Jag håller ett öga på er :)
    By tokfjant in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 19:03
  4. Jag håller på att gå under!!!!!!! *
    By Otroligt ledsen i dag in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 09:35
  5. Håller med dig!
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar